×
آخرین اخبار

هفته دولت
جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در بخش سیراف

  • کد نوشته: 89501
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۳
  • 459 بازدید
  • بمنظور برنامه ریزی هر چه بهتر در برگزاری بزرگداشت هفته دولت در بخش سیراف جلسه ای به ریاست جناب آقای محمد روشن بخشدار در سالن بخشداری سیراف تشکیل شد.
    جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در بخش سیراف

    به گزارش خبر روز  به نقل از روابط عمومی بخشداری سیراف، روشن ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا کم نظیر است لذا هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم محسوب می شود.
    محمد روشن بیان داشت : شهیدان رجایی و باهنر متعلق به دولت نیستند و از پیکره نظام و مردم اند.
    وی در ادامه به خدمات دولت مردمی سیزدهم اشاره به کنترل و کاهش مستمر تورم،افزایش نرخ رشد اقتصادی،کاهش نرخ بیکاری،افزایش ۴۰درصدی صادرات غیرنفتی، شکوفایی اقتصاد و حرکت کشور در مسیر توسعه،تدوین و تصویب نقشه راه رشد غیرتورمی و فقرزدا را از خدمات مهم دولت عنوان کرد.
    روشن در ادامه گفت: برگزاری یادواره شهدای دولت، تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، گل‌افشانی مزار شهدا، از دیگر برنامه‌های این هفته در این بخش به‌شمار می‌رود.
    بخشدار سیراف در بخش پایانی تاکید کرد: پروژه هایی که آماده بهره برداری کامل اند، بایستی افتتاح شود.
    حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف به طرح‌ها و برنامه‌های دشمن جهت ترویج نا امیدی در میان مردم اشاره کرد: انعکاس خدمات دولت و نظام به مردم و نا امید کردن دشمنان و تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات آنان از وظایف اصلی دولتمردان و مسولین و ادارات بر شمرد.

    ابراهیم بهمنی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش سیراف با اشاره به اینکه به فرموده امام علی (ع) از شدت سختی‌ها نباید هراسید گفت: از دشمن نهراسید اینها مانند تار عنکبوت است و کسی که هراس دارد شکننده می‌شود لذا باید به گشایش کار امیدوار بود. مردم ولی نعمت و پایه‌های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند،

    بهمنی ادامه داد: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش سیراف در نظر گرفته شده که امیدواریم در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شود و بتوان در زمینه اشتغال و مسائل اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها گام‌های مؤثری برداشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: روابط عمومی بخشداری سیراف

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *