×
آخرین اخبار

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد

  • کد نوشته: 15992
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۶
  • 546 بازدید
  • فرماندار شهرستان آغاجاری بر حضور حماسی مردم ولایت مدار شهرستان آغاجاری در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسمات رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد  تاکید کرد
    جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد


    به گزارش دیدگاه نیوز؛ از آغاجاری. جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به ریاست پاکدل فرماندار و با حضور سایر مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

     فرماندار آغاجاری در این جلسه اظهارداشت: با توجه به فرمان امام راحل حضرت آیت الله خمینی مبنی بر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده، در واقع روز دفاع از قدس و ملت مظلوم فلسطین است و لازم است اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا شاهد حضور حماسی و باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس همچون سایر راهپیمایی های گذشته در شهرستان باشیم.

    نماینده عالی دولت در ادامه افزود: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف هستند ضمن مشارکت در این مراسمات ملی و جهانی نسبت در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات اداری در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی اقدام نمایند.

    وی ادامه داد: ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بسیار مهم و گرامی هستند و بایستی اطلاع رسانی این مناسبت ها از طریق نصب بنر بر سردرب ادارات و توزیع مقالات در خصوص زندگانی و شرح مبارزات و قیام امام (ره) انجام شود و با دعوت از شخصیت های دانشگاهی و حوزوی، سخنرانان استانی و کشوری برنامه های دقیق و مناسبی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت گرامیداشت این روزها، انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی و آگاه سازی نسل جوان با این وقایع اجرا گردد.

    پاکدل فرماندارآغاجاری درپایان گفت: قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ قیام بزرگ و پایه گذار پیروزی انقلاب اسلامی بود که انتظار داریم این روز مورد مغفول و برنامه های خوبی هم برای این روز در شهرستان برگزار شود.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: به ریاست فرماندار آغاجاری؛

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *