×
آخرین اخبار

جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با محوریت هفته سالمندان برگزار شد

  • کد نوشته: 95086
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 244 بازدید
  •   به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با حضور اعضا و صیدیوند رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه با محوریت هفته سالمندان و بررسی دغدغه‌های این قشر آسیب پذیر و ارائه راهکار و پیشنهادها در خصوص ساماندهی مشکلات برگزارشد. برزو شیخ‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر ایذه ضمن خیرمقدم به حضار گفت: یکی […]

    جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با محوریت هفته سالمندان برگزار شد

     

    به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با حضور اعضا و صیدیوند رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه با محوریت هفته سالمندان و بررسی دغدغه‌های این قشر آسیب پذیر و ارائه راهکار و پیشنهادها در خصوص ساماندهی مشکلات برگزارشد.

    برزو شیخ‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر ایذه ضمن خیرمقدم به حضار گفت: یکی از اهداف اصلی این دوره شورای شهر نشست و همکاری با دیگر نهادهای خدماتی بوده است، در این جلسه به مناسبت روز سالمندان از آقای صیدیوند رئیس اداره بهزیستی دعوت کردیم تا بهبود سبک زندگی سالمندان را پیگیری کنیم، آنچه که در وظایف شهرداری و شورا از قبیل مبلمان شهری و فضای سبز و … در این خصوص می‌باشد که ما نگاه ویژه خواهیم داشت، ما دو موضوع احداث پارک دوستان سالمند و خدمات دهی به سالمندان را پیگیری خواهیم کرد.

    صیدیوند رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه ضمن تشکر از اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری مشکلات مردم گفت: تشکر میکنم از دعوت در جلسه و از مجموعه شهرداری و شورا هم بابت تمام خدمات تقدیر میکنم، ایذه از لحاظ تخصیص سهمیه تحت پوشش رتبه دوم استان را دارا است که حاصل زحمات همکارانمان است ، ما ۱۰ مرکز رسیدگی داریم که جامعه هدف دسترسی آسانی به خدمات بهزیستی داشته باشند. ایذه در بحث آسیب های اجتماعی در بحران است که مسئولین مربوطه نیاز است نگاه ویژه ای به مسائل آسیب های اجتماعی داشته باشند، به نطرم احداث پارک بانوان خدمت بزرگی بود که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایذه انجام دادند و شادی را به بانوان ما هدیه کردند چراکه بحث شادی آفرینی در ایذه یک معضل است.

    درپایان هم محمد داودی، جهانبخش رشیدی، داود اسماعیلوندی، فاطمه مرادی و علیرضا خسروی راهکارهای خود در این خصوص را ارائه کردند که در قالب یک صورتجلسه تنظیم شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *