×
آخرین اخبار

ستاد پشتیبانی از برنامه های هفته بسیج شهرستان ایذه
جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با محوریت پشتیبانی از برنامه های هفته بسیج برگزار شد

  • کد نوشته: 75921
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۲
  • 519 بازدید
  • به گزارش خبر روز، جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با محوریت هفته بسیج با حضور ایزدپناه نماینده مردم در خانه ملت، نبوتی فرماندار، موسوی امام جمعه شهرستان ایذه و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد
    جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با محوریت پشتیبانی از برنامه های هفته بسیج برگزار شد

     

    به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با محوریت هفته بسیج با حضور ایزدپناه نماینده مردم در خانه ملت، نبوتی فرماندار، موسوی امام جمعه شهرستان ایذه و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

    پیمان مرادی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ایذه ضمن تقدیر از حضور مسئولین گفت: بیش از یکصد برنامه مختلف اجرا خواهد شد، مرادی ضمن تشریح این برنامه ها در هفته بسیج زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یکی از بارزترین برنامه های این هفته دانست.

    در ادامه این جلسه داودی رئیس شرکت توزیع برق شهرستان ایذه به تشریح عملکرد ۷ ماه این نهاد پرداخت، همچنین موسوی رئیس آبفای شهرستان ایذه گزارش عملکرد یکساله خود را ارئه کرد.

    آقاملاپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه ضمن ارائه گزارش از عملکرد این نهاد گفت: هیچگونه استخدامی در راستای مربی پیش دبستانی نداریم، فرم ارزیابی و امتیاز بندی آنان تکمیل خواهد شد و در ادامه در صورت نیاز بنا به دستور اداره کل جذب خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *