×
آخرین اخبار

جلسه تجلیل و تقدیر از اعضای شورای شهر دوره چهارم شهرستان دشت آزادگان برگزارشد

  • کد نوشته: 5567
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۵
  • 2529 بازدید
  • شورا یک نهاد مردمی، مشارکت جو و مشارکت پذیر است، گفت: این نهاد نقش قابل توجهی در مدیریت فرهنگی و عمرانی شهر دارد و برای رسیدن به مرحله تحقق انتظارات قانونی، نیاز به زمان و ارتباط موثر با مردم دارد.

    جلسه تجلیل و تقدیر از اعضای شورای شهر دوره چهارم شهرستان دشت آزادگان برگزارشد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان ، جلسه تجلیل و تقدیر از اعضای شورای شهر دوره چهارم شهرستان دشت آزادگان با حضور فرماندار ، فرمانهان نظامی و انتظامی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

     

    در این جلسه سعیدی نیا بیان داشت : مشروعیت و مقبولیت شورا از مردم کسب می شود و اعضای شورا باید یک ارتباط اجتماعی مناسب با مردم در طول دوره چهار ساله داشته باشند.

     

    فرماندار دشت آزادگان نیز با اشاره به اینکه شورا یک نهاد مردمی، مشارکت جو و مشارکت پذیر است، گفت: این نهاد نقش قابل توجهی در مدیریت فرهنگی و عمرانی شهر دارد و برای رسیدن به مرحله تحقق انتظارات قانونی، نیاز به زمان و ارتباط موثر با مردم دارد.

     

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود  :شورا به عنوان یک پارلمان شهری نقش قابل توجهی در جلب مشارکت مردمی دارد و از زمان شروع انتخابات این اتحاد و مشارکت مردمی برای حضور در انتخابات شروع می‌شود و مردم با اتحاد و آگاهی، فرد مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

     

    فرماندار دشت آزادگان خطاب به اعضای شورای دوره چهارم گفت:اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن شما در طول ۴ سال برای پیشبرد و پیشرفت و ارتقای عمران و آبادانی شهر خود شایسته تقدیر و تحسین است.

     

    در پایان این جلسه فرماندار دشت آزادگان با اهدای لوح سپاس از اعضای شورای دوره چهارم شهرهای شهرستان دشت آزادگان تقدیر نمود.

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *