×
آخرین اخبار

جلسه بررسی و ساماندهی وضعیت کشتارگاه صنعتی دام بهبهان

  • کد نوشته: 72669
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۵
  • 498 بازدید
  • جلسه ساماندهی و برررسی و خصوصا حسابرسی ادوار گذشته که روی زمین مانده بود مصوب شد که ظرف روزهای اتی به سرانجام برسد. 
    جلسه بررسی و ساماندهی وضعیت کشتارگاه صنعتی دام بهبهان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بهبهان، در این جلسه که با حضور دکتر خواجه رییس کمیسیون عمران و سایر اعضای شورای اسلامی شهر، ایرج شریف پور سرپرست شهرداری و حمید بدوی مدیر کل امور پشتیبانی امور دام شهرستان بهبهان صورت گرفت، مقرر گردید کلیه ی کمبود ها و مشکلات مشخص گردد. 

    در این جلسه مصوب گردید: 

    ۱ـ موافقت اعضای شورای شهر وسرپرست شهرداری بهبهان با مصوبات جلسات سابق در خصوص نحوه ی انتقال (واگذاری) سهام پشتیبانی امور دام به شهرداری بهبهان

    ۲- شهرداری بهبهان نسبت به پیگیری و مذاکره و پرداخت دیون و مطالبات شرکت فرآوری اقدام نماید و با توجه به اسناد پرداختی از سهام پشتیبانی امور دام کسر و به سهام شهرداری بهبهان افزایش گردد.

    ۳- پیرو جلسه مورخه ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ که مقرر گردیده بود موضوع تغییر هیات مدیره شرکت فرآوری و مراجعه به دادگستری جهت ابطال مزابده انجام گردد (هر دو مورد انجام گردبد). در اولین جلسه مجمع عمومی سهامداران، مقرر گردید کلیه مدارک و مستندات و سایر اموال را تحویل مدیرعامل جدید گردد.

    لیکن از این امر استنکاف و علیرغم تمام پیگیری های انجام شده از جمله تماس های تلفنی عدیده، مذاکره حضوری و همچنین دعوت دادستان شهرستان (جناب آقای دکتر زندی) در مورخه ۱۴۹۹/۰۶/۱۶ در فرمانداری بهبهان که منجر به صدور دستور به وی مبنی بر تسریع در تحویل کلیه اسناد و مدارک نماید که تا تاریخ برگزاری جلسه تحویل مدیر عامل نشده و نامبرده طی پیام به آقای سازگاری اعلام نموده که تا شنبه مورخ ۲۷/۰۶/۲۷۱۴۰۰ تحویل مینماید، در غیر اینصورت با قید فوریت اقدام قانونی به عمل آید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *