×
آخرین اخبار

جلسه بررسی و تحلیل باز طراحی خودروهای نجات در معاونت امداد و نجات استان آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 71090
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • 378 بازدید
  • میر علی آقا سیدی از جلسه کمیته بررسی و تحلیل ، باز طراحی خودرو های نجات استان آذربایجان شرقی خبر داد.
    جلسه بررسی و تحلیل باز طراحی خودروهای نجات در معاونت امداد و نجات استان آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ طی جلسه ای با حضور رئیس اداره لجستیک و آمادگی معاونت امداد ونجات و کارشناسان جلسه کمیته بررسی و تحلیل و باز طراحی خودروهای نجات تشکیل شد.

    داود طالبی رئیس اداره لجستیک و آمادگی گفت ؛ ارزشیابی و ساماندهی حوزه لجستیک یکی از مهم ترین، اساسی ترین و اصلی ترین برنامه حوزه لجستیک در سال ۹۹ بود و امسال هم یکی از مهم ترین برنامه های ما در سال ۱۴۰۰ است.

    وی تاکید کرد: ما دنبال این هستیم یک لجستیک هوشمند داشته باشیم، اگر در مجموعه جمعیت هلال احمر اشکالاتی وجود دارد خود ما بتوانیم تجزیه و تحلیل و بررسی کنیم و با رویکرد اصلاحی مطمئنا در حوزه امداد و نجات و حوزه لجستیک می توانیم ارتقا داشته باشیم.

    طالبی با اشاره به اینکه ارزشیابی و ساماندهی در ۳ حوزه انبار، تجهیزات، خودروهای امدادی و عملیاتی بررسی می کنیم گفت: ۷۰ درصد از تجهیزات و امکاناتی که در حوادث به کارگیری می شود از حوزه لجستیک است.

    وی افزود: در ساماندهی و ارزشیابی که صورت می گیرد از ظرفیت های استانی استفاده کنیم و تجربیات خوبی که بعضی از استان ها دارند، می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد.

    وی گفت: امیدوارم با کمک همه واحدها و با پیگیری معاون امداد و نجات استان و مدیریت جناب آقای حمید حسین پور بتوانیم اشکالات و ایرادات حوزه لجستیک در استان را برطرف و ارتقا بدهیم.

    میرعلی آقا سیدی ؛ ضمن خیر مقدم به رئیس لجستیک و کارشناسان سازمان امداد و نجات بیان کرد: امیدواریم انشالله در حوزه لجستیک شاهد منشاء خدمات ارزنده ایی در هلال احمر استان باشیم

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *