×
آخرین اخبار

جسد سومین کودک غرق شده در اسکله شهر سیراف پیدا شد

  • کد نوشته: 85103
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۳
  • 398 بازدید
  • رئیس جمعیت هلال احمر شعبه کنگان گفت: با تلاش گروهی صورت گرفته بعد از ۴۸ ساعت امروز پنجشنبه ساعت ۱۷:۰۸جسد سومین کودک غرق شده در اسکله شهر سیراف در پشت موج شکن این اسکله از آب گرفته شد.

    جسد سومین کودک غرق شده در اسکله شهر سیراف پیدا شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان روز پنجشنبه به نقل از عبدالحسین طاهری افزود: جسد این کودک هفت ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد.

    وی اضافه کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی جسد کودک هفت ساله سوم مفقوده شده بود

    طاهری ادامه داد: بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه  سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.  

    وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و ۲ کودک ۹ ساله توسط افراد بومی با حال وخیم از آب خارج و به درمانگاه شهر سیراف انتقال یافتند اما تلاش ۲ ساعته احیاء کادر پزشکی موفق نبوده و حادثه دیدگان جان خود را از دست دادند.

    وی ادامه داد: شنا در منطقه ممنوع، شرایط نامساعد جوی، به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فن شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *