×
آخرین اخبار

جزییات پروازهای ایران ایر به دوحه از مبدأ کیش و فرودگاه امام خمینی (ره)

  • کد نوشته: 105757
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۳
  • 282 بازدید
  • تهران- خبر روز- سخنگوی ایران ایر از راه‌اندازی مسیر پروازی کیش- دوحه – کیش با هواپیماهای ای.تی.آر خبر داد و گفت: هم‌زمان طی سه روز بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، پروازهایی از مبدأ فرودگاه امام خمینی (ره) با هواپیمای ایرباس هما در نظر گرفته شده است.

    جزییات پروازهای ایران ایر به دوحه از مبدأ کیش و فرودگاه امام خمینی (ره)

    به گزارش خبرنگار اقتصادی دیدگاه نیوز، سه بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در تاریخ‌های ۳۰ آبان و ۴ و ۸ آذر ماه برگزار می‌شود؛ در همین راستا پروازهای ایران ایر از مبدأ کیش به دوحه و بلعکس در سه روز بازی‌های ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام خواهد شد.

    «حسام قربانعلی» سخنگوی ایران ایر امروز در این باره به خبرنگار اقتصادی دیدگاه نیوز گفت: در مسیر کیش – دوحه – کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) به دوحه، چهار پرواز برای روزهای بازی ایران در جام جهانی قطر در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند استفاده کنند.

    وی خبر داد: از امروز فروش پروازهای کیش – دوحه – کیش روی وب‌سایت هما به آدرس ebooking.iranair.com آغاز می‌شود.

    سخنگوی ایران ایر افزود: همچنین از طریق سامانه فروش ایران‌ایر از مبدأ فرودگاه امام خمینی نیز بلیت‌ها در دسترس است و افرادی که بلیت بازی‌های جام جهانی و هیاکارت و اقامت رزرو شده قطر را دارند می‌توانند به دوحه سفر کنند.

    قربانعلی گفت: قیمت بلیت‌ها برای مسیر کیش‌ – دوحه (مسیر رفت) از هشت میلیون تومان آغاز می‌شود. در مسیرهای رفت ممکن است این قیمت بالاتر و در مسیرهای برگشت کمتر باشد به طور کلی حداقل قیمت‌ها سه میلیون تومان و بسته به تقاضا بیشتر خواهد بود.

    به گفته وی، به دلیل فروش چارتری بخشی از بلیت‌ها، قیمت به تاریخی که بلیت خریداری شود بستگی دارد و قیمت نهایی را بازار تعیین می‌کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.