×
آخرین اخبار

جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر به دلیل زد و بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان

  • کد نوشته: 16949
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
  • 575 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ عضو شورای شهر بروجرد که امروز یکشنبه ۶ مرداد دستگیر شد «موسی نیکوکار» رئیس این شورا بود. بر اساس شنیده‌ها اتهام رئیس شورای شهر بروجرد و داوود گودرزی عضو قبلی بازداشت شده، زدو بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان بوده که از این راه منافع مالی خود را می‌بردند. احمد مرادپور معاون […]

    جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر به دلیل زد و بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ عضو شورای شهر بروجرد که امروز یکشنبه ۶ مرداد دستگیر شد «موسی نیکوکار» رئیس این شورا بود.
    بر اساس شنیده‌ها اتهام رئیس شورای شهر بروجرد و داوود گودرزی عضو قبلی بازداشت شده، زدو بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان بوده که از این راه منافع مالی خود را می‌بردند.
    احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، دو مدیر اجرایی بودند که ۳۱ تیر ماه به‌ اتهام تخلفات مالی و اقتصادی دستگیر و روز گذشته به قرار وثیقه آزاد شدند.
    در هفته‌های گذشته نیز ۴ عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، یکی از اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار سابق ازنا به‌ اتهام تخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.
    جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان نیز پیش از این در این رابطه گفت: ۱۴ نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آنها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *