×
آخرین اخبار

جذب ۲۵ درصد از منابع تأمین قیر رایگان در سال ۱۴۰۱

  • کد نوشته: 101443
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۱
  • 173 بازدید
  • در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.

    جذب ۲۵ درصد از منابع تأمین قیر رایگان در سال ۱۴۰۱

    به گزارش دیدگاه نیوز، نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.

    به نقل از مهر، علی نیکزاد در پایان نشست بررسی عملکرد بند (ز) قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که با حضور وزیر نفت و دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و معاونین وی برگزار شد که در این نشست عملکرد دولت در اجرای بند (ز) قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

    وی افزود: در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم برای انجام آسفالت به وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری، بسیج سازندگی، نوسازی مدارس و منابع طبیعی اختصاص یافت که از این ۱۵ هزار میلیارد تومان بالغ بر ۱۰ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان در مرحله نخست جذب شد و تاکنون نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

    نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد و در حقیقت حدود ۲۵ درصد منابع جذب شده است لذا در این جلسه تصویب شد هر دستگاه اجرایی که ۹۰ درصد حواله قیر را عملیاتی کنند مجدداً به این دستگاه‌ها حواله تخصیص پیدا کند و این یک فرصت ارزشمندی است تا آسفالت مدارس، طرح‌های هادی روستایی و … انجام شود.

    نیکزاد تصریح کرد: با مساعدتی که وزارت نفت داشته است امروز تعیین تکلیف شد تا دستگاه‌های مختلف در اسرع وقت جذب حواله قیرها را داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.