×
آخرین اخبار

جدیدترین اخبار چهره ها، از مانی حقیقی تا هومن سیدی

  • کد نوشته: 121000
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۲
  • 43 بازدید
  • جدیدترین اخبار چهره ها، از مانی حقیقی تا هومن سیدی را در ادامه ببینید.

    مانی حقیقی با فیلم «ملاقات با جادوگر» ساخته جمشید بهرامیان در اکران نوروزی حضور نخواهد داشت. به گزارش مهر، این کمدی که جزو ۴ فیلم اکران نوروز بود، از فهرست اعلام شده، خط خورده است و فیلمی در ژانر کودک و نوجوان جایگزین شده است.

    شهاب حسینی در واکنش به موفقیت فیلم «خانه ماهرخ» در جشنواره‌ای در روسیه، ضمن اشاره به این که فیلم، نام او را بابت حمایتش از پروژه به عنوان تهیه‌کننده یدک می‌کشد، نوشت: کسب موفقیت از جشنواره‌ کشوری که متجاوز به خاک اوکراین است، برای او بی‌ارزش است.

    هومن سیدی که با فیلم «جنگ جهانی سوم» در جشنواره لوکزامبورگ حاضر بود، جایزه فیپرشی و جایزه هیئت داوران جوان این جشنواره را کسب کرد. این فیلم با بازی محسن تنابنده، مهرماه برای شرکت در اسکار به عنوان نماینده ایران، اکران محدودی در تهران داشت.

    لاله اسکندری از جمعه هفته جاری، سریال «آتش و باد» با نام قبلی «جشن سربرون» را از شبکه سه روی آنتن دارد. این مجموعه ۵۸ قسمتی با بازی حسین محجوب، نادر فلاح و محمود پاک‌نیت، ساعت ۲۰:۳۰ به مناسبت نوروز و رمضان پخش می‌شود.

     

    سوگل طهماسبی تکرار سریال پلیسی «گشت ویژه» را در نوبت پخش دارد. این مجموعه محصول سال ۹۵، از امشب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. حمید گودرزی، پدرام شریفی و شاهد احمدلو، بازیگران اصلی این سریال هستند.

    نجم‌الدین شریعتی ماه رمضان ۱۴۰۲، ویژه برنامه سحرگاهی «ماه من» را اجرا خواهد کرد. شریعتی پیش از این، رمضان ۲ سال گذشته نیز این برنامه را در شبکه سه اجرا کرده بود. او اکنون برنامه «سمت خدا» را هر روز از این شبکه روی آنتن دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *