×
آخرین اخبار

جدیدترین اخبار اعتراضات مرگ مهسا امینی/ پزشکیان: با مردم صادق باشید

  • کد نوشته: 97753
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۱
  • 724 بازدید
  • پس از مرگ مهسا امینی اعتراضات به نسبت گسترده‌‌ای در سرتاسر کشور ایجاد شده است.یک نماینده مجلس گفت: در خصوص پیگیری پرونده مرگ مهسا امینی با مردم صادق باشید.

    جدیدترین اخبار اعتراضات مرگ مهسا امینی/ پزشکیان: با مردم صادق باشید

    به گزارش دیدگاه نیوز، به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در واکنش به حرکات تند در تجمعات دو روز گذشته و بعد از فوت «مهسا امینی» گفت: تاکید ما این است که باید موضوع خانم امینی پیگیری شده و با قاطعیت هم پیگیری می‌کنیم تا در صورت رخ دادن اتفاقی، طبق قانون و شرع با آن برخورد شود منتها اینکه عده‌ای در خیابان ریخته و نیروی انتظامی را کتک زده، توهین به رهبری کرده، ‌حجاب از سر کسی پایین کشیده و پرچم ایران را سوزانده و پاره کردند، یعنی افرادی هستند که از آن طرف آب درس گرفته و از این غلط‌ها می‌کنند.

    همایون شجریان: مردم را نکشید

    همایون شجریان در اینستاگرام با هشتگ تنفنگت را زمین بگذار و مهسا امینی نوشت: این مردم سزاوار شادی و آزادی هستند. موضع من مشخص بوده و هست من همیشه در کنار مردم سرزمینم هستم.

    پدر مهسا عقب‌نشینی کرد؟

    خبرگزاری فارس نوشت: پدر مرحومه مهسا امینی از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه گفته بود دخترش سابقه مریضی نداشته، عقب‌نشینی کرده است.

    هک ۳۰۰ دروبین شهری و خصوصی

    به نقل از خبرفوری، گروه هکری انونیموس مدعی شده است که بیش از ۳۰۰ دوربین شهری و خصوصی را هک کرده است.

    دستگیری فاطمه سپهری

    به نقل از همشهری آنلاین، اصغر سپهری در توییتی از بازداشت خواهر خود در شهر مشهد خبر داد. یک منبع مطلع ضمن تأیید خبر بازداشت فاطمه سپهری گفت: نامبرده به دفعات اقدام به دعوت برای آشوب و اعتراض کرده بود که بی‌توجهی او نسبت به تذکرهای پی در پی، منجر به صدور دستور بازداشت شد.

    معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین های شهری بازبینی می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.