×
آخرین اخبار

جانبازان ارزشمند ترین یادگاران و ارزنده ترین گوهرهای ناب دوران دفاع مقدس هستند / پلیس در حفظ و حراست و امنیت که پایه و اساس پیشرفت کشوراست نقش ممتازی دارد

  • کد نوشته: 135659
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • 69 بازدید
  • نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت: جانبازان ارزشمند ترین یادگاران و ارزنده ترین گوهرهای ناب دفاع مقدس هستند و ملت به آنان افتخار می کند.

    جانبازان ارزشمند ترین یادگاران و ارزنده ترین گوهرهای ناب دوران دفاع مقدس هستند / پلیس در حفظ و حراست و امنیت که پایه و اساس پیشرفت کشوراست نقش ممتازی دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر “سید احمد رضا شاهرخی” در مراسم تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان برگزارشد، ضمن خوش آمد گویی به جانبازان سرافراز و افتخار آفرین میهن اسلامی، از سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان و کارکنان انتظامی لرستان در برگزاری این مراسم با شکوه تشکر و قدردانی کرد.

    وی با اشاره به اینکه پلیس درحفظ و حراست و امنیت که پایه و اساس پیشرفت کشور است نقش ممتازی دارد افزود: پلیس در تمام نقاط شهرها، مرز ها و جاده ها و غیره که امنیت مردم به خطر می افتد حضور پررنگی دارد و ما شاهد مجاهدت های آنان بیش از گذشته هستیم.

    نماینده ولی فقیه در استان گفت: این جلسه با شکوه با حضور جانبازان و خانواده های محترم آنان قطعا” مورد عنایت حضرت امام عصر (عج) و فرشتگان الهی قرار دارد، زیرا که جانبازان سرافراز جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میهن اسلامی و انقلاب خدمات دو چندان کرداه ند.

    امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: جانبازان با تمام جراحات و تحمل سختی ها برای خودشان و همسران و فرزندانشان در راه آرمان ها و ارزش های الهی ایثار و فداکاری می کنند به مانند امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) از جان خود مایه گذاشته اند.

    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مجاهدت و رشادت جانبازان اسلام در دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی از زمان دهه سوم هجری و زمان پیامبر(ص) تا زمان جنگ تحمیلی و حال ادامه دارد تصریح کرد: جانبازان ارزشمند ترین یادگاران و ارزنده ترین گوهرهای ناب دفاع مقدس هستند و ملت به شهداء و جانبازان و خانواده های آنان افتخار می کند.

    نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس که امروز باعث پیشرف در عرصه های مختلف داخلی و بین الملل شده است حاصل صبر و شکیبایی شما جانبازان سرافراز می باشد که برای همه ما آموزنده است.

    امام جمعه خرم آباد در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مثل همه شما یک جانباز است و به این جانبازی افتخار می کند گفت: من بر بازوان و دستان همه شما جانبازان بوسه می زنم و از خداوند تبارک و تعالی می خواهم که عنایت بفرماید که ما شرمنده شما و شهداء و خانواده هایتان نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *