×
آخرین اخبار

جانباختگان کرونا در فارس از مرز ۱۵۰۰ نفر گذشت

  • کد نوشته: 43091
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • 403 بازدید
  • با مرگ ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس در فارس مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع تاکنون دراستان به هزار و ۵۰۴ نفر رسید. به گزارش خبرِ روز ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می‌گیرد گفت:تعداد جان […]

    جانباختگان کرونا در فارس از مرز ۱۵۰۰ نفر گذشت

    با مرگ ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس در فارس مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع تاکنون دراستان به هزار و ۵۰۴ نفر رسید.

    به گزارش خبرِ روز ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می‌گیرد گفت:تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در فارس از مرز ۱۵۰۰ نفر گذشت.

     دکتر علی اکبری با بیان اینکه متاسفانه ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند افزود: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است.

    او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۳۸۰ هزار و ۱۰۱ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۹۳ هزار و ۲۶۷ مورد مثبت شناسایی شده است.

    دکتر اکبری همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۷۹ هزار و ۷۱ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون هزار و ۵۸۱ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۲۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

    معاون درمان دانشگاه با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کووید۱۹ و فوت ناشی از آن در فارس تاکید کرد: با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست‌ها و پرهیز از تردد‌های غیرضرور، به عنوان راهکاری مناسب در پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، می‌توان از فوت همنوعان خود جلوگیری کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *