×
آخرین اخبار

جاسمیان در قطعه نام آوران بهشت زهرا آرام گرفت

  • کد نوشته: 59101
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • 396 بازدید
  • پیکر مرحوم حمید جاسمیان با حضور برخی از چهره‌های ورزشی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.
    جاسمیان در قطعه نام آوران بهشت زهرا آرام گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  حمید جاسمیان بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا درگذشت، صبح امروز با حضور تعدادی از پیشکسوتان فوتبال از جمله علی پروین، فریدون ممبینی، محمد پنجعلی، سعید عزیزیان، نماینده صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و شماری از هواداران فوتبال در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

    هانیه جاسمیان دختر مرحوم جاسمیان در این باره گفت: از همه دوستان، همدوری‌های پدر و بسیاری از عزیزان که در بیمارستان و مراسم تدفین شرکت کردند کمال تشکر را دارم.

    وی ادامه داد: همچنین از صندوق حمایت از قهرمانان وپیشکسوتان که چه در زمان حیات پدر و چه بعد از فوت ایشان در کنار پدر بودند تشکر و قدرانی می‌کنم. مرحوم پدر همواره از محبت صندوق و مراسم تجلیلی که برایش گرفتند به نیکی یاد می‌کرد و می‌گفت روز تجلیل را هرگز فراموش نکرده به یاد خواهم داشت.

    آن مرحوم حمید جاسمیان که چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، روز یک‌شنبه (دیروز) پس از وخامت حالش درگذشت.

    جاسمیان متولد ۱۳۱۵ در آبادان بود و ابتدا به عضویت شاهین درآمد و بعد از انحلال این تیم به پرسپولیس پیوست و سه سال با شماره ۵ پرسپولیس در پست دفاع آخر برای این تیم بازی کرد./ایسنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *