×
آخرین اخبار

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به دنبال کسب سه امتیاز بازی با اردکان است

  • کد نوشته: 102011
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۴
  • 202 بازدید
  • گنبدکاووس – خبر روز – سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی خود مقابل “ایفا سرام اردکان” در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

    تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به دنبال کسب سه امتیاز بازی با اردکان است

    رامین بابایی شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز افزود: بازی عصر فردا چهارشنبه چهار آبان شهرداری گنبدکاووس و ایفا سرام اردکان برای هر ۲ تیم حساس است زیرا هر دوی آنها بازی هفته قبل خود به حریفان واگذار کردند و در این بازی به دنبال پیروزی هستند.

    وی اضافه کرد: کادر فنی شهرداری گنبدکاووس تیم حریف را آنالیز کرده و روی نقاط قوت و ضعف آنها تمرین کردیم و امیدواریم بازیکنان ما با انجام تاکتیک‌های تمرین شده، برنده بازی فردا با حداکثر امتیاز باشند.

    بابایی گفت: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم ندارد و به همه توان به مصاف حریف خود ایفا سرام اردکان می‌رود.

    سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس همچنین ابراز امیدواری کرد که شرایط برای حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ والیبال فراهم شود زیرا قدرت واقعی تیم‌ها بالاخص در بازی‌های خانگی، در تماشاگران آنها می‌باشد.

    مطابق اعلام سازمان لیگ برتر والیبال، قضاوت بازی فردا ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ایفا سرام اردکان که از ساعت ۱۶ در محل سالن المپیک این شهر برگزار می‌شود، برعهده آقایان “محمد عشق دوست و مرتضی علایی” به ترتیب به عنوان داور اول و دوم است ضمن اینکه “علی یاوری” ناظر داوری و “حمید حق بین” ناظر فنی بازی می‌باشند.

    تیم شهرداری گنبدکاووس از چهار بازی قبلی خود صاحب یک پیروزی و سه شکست شده و با کسب چهار امتیاز در رده یازدهم و تیم ایفا سرام اردکان از پنج بازی خود ۲ برد و سه شکست در کارنامه دارد و هم اکنون با پنج امتیاز در رده هشتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر امسال قرار دارد.

    به گزارش خبرنگار، فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از ششم مهرماه با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس آغاز شده است.

    تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

    تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

    گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.