×
آخرین اخبار

تیم نفت مسجدسلیمان، تنها تیم بلاتکلیف دنیا با دو مدیرعامل!!! + تصویر نامه عجیب!

  • کد نوشته: 37139
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • 537 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، تیم نفت مسجدسلیمان که چند صباحی است به دلیل بی تدبیری مسئولین استانی و وزارت نفت همچنان بلاتکلیف است، هر روز با اتفاقات عجیب دست و پنجه نرم می کند. پس از جدایی پرحاشیه فرعباسی از تیم نفت مسجدسلیمان نامه ای از سوی مدیرعامل تیم نفت در تاریخ ۶ […]

    تیم نفت مسجدسلیمان، تنها تیم بلاتکلیف دنیا با دو مدیرعامل!!! + تصویر نامه عجیب!

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، تیم نفت مسجدسلیمان که چند صباحی است به دلیل بی تدبیری مسئولین استانی و وزارت نفت همچنان بلاتکلیف است، هر روز با اتفاقات عجیب دست و پنجه نرم می کند.

    پس از جدایی پرحاشیه فرعباسی از تیم نفت مسجدسلیمان نامه ای از سوی مدیرعامل تیم نفت در تاریخ ۶ مهرماه خطاب به فرعباسی صادر شده است که به وی اعلام داشته است جهت دریافت صورتحساب پرداخت ها در تاریخ ۷ شهریور یعنی ۳۰ روز قبل مراجعه کند. 

    حال از اشتباه تایپی تاریخ ها در نامه که بگذریم، مصاحبه های تیم نفت مسجدسلیمان توسط ابوذر شجاعی انجام شده ولی مکاتبات اداری تیم نفت با نام مهران نصیریان دوست ارسال می شوند.

    اگر مدیرعامل تیم تغییر کرده است چرا امضای نامه ها با عنوان «از طرف» امضا شده و هنوز نام مهران نصیریان دوست در پای مکاتبات اداری تیم درج می شود؟

    در حالی که هنوز وضعیت هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان از سوی وزارت نفت مشخص نشده است آیا تیم با ۲ مدیرعامل به کار خود ادامه می دهد؟ 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *