×
آخرین اخبار

تیم سنگ آهن بافق یزد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان ایران شد./قهرمان فصل پیش پیش «سپاهان» مشترکین با شهیدچمران لارستان سوم شدند.

  • کد نوشته: 131691
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • 67 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز:در آخرین سکانس از لیگ هجدهم هندبال زنان ایران تیم سنگ آهن بافق یزد قهرمان شد.   ، دیدار برگشت فینال هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال زنان ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در تالار هندبال سئول و بین دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون برگزار شد. […]

    تیم سنگ آهن بافق یزد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان ایران شد./قهرمان فصل پیش پیش  «سپاهان»   مشترکین با شهیدچمران  لارستان سوم شدند.

    به گزارش دیدگاه نیوز:در آخرین سکانس از لیگ هجدهم هندبال زنان ایران تیم سنگ آهن بافق یزد قهرمان شد.

     

    ، دیدار برگشت فینال هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال زنان ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در تالار هندبال سئول و بین دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون برگزار شد.

    نیمه اول این دیدار حساس با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود شاگردان خدیجه قانع از کازرون تمام شد.

    در نیمه دوم تیم شهید شاملی کازرون اختلاف گل را بیشتر کرده و حتی این اختلاف را در عدد ۹ تا دقایق پایانی ثابت نگه داشت. در دقایق پایانی بازی فخری مربی جوان سنگ آهن با تغییر تاکتیک تیم خود و حملات پی در پی به دروازه توانست اختلاف را به ۵ برساند.

    در نهایت تیم شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ برنده این رقابت سخت و سنگین شود اما با توجه به تفاضل گل‌های دو تیم سنگ آهن بافق یزد موفق شد اولین کاپ قهرمانی لیگ برتر را به خانه ببرد.

    در بازی رفت شاگردان سیده مریم فخری با نتیجه ۳۶-۲۸ پیروز شدند. بافق یزد در حالی به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت که در دو بازی رفت و برگشت رو در برابر شاملی پیروز میدان شده بود.

    تیم سنگ آهن بافق یزد در حالی به عنوان قهرمانی این دیدارها دست یافت که سومین حضور خود را به عنوان یک تیم جوان در لیگ برتر تجربه کرد. همچنین این تیم در نیمه لیگ به عنوان نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی اسیا رده سنی بزرگسال شرکت کرد و با کسب رتبه چهارم جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد.

    رده بندی کامل لیگ برتر هندبال زنان به این ترتیب است:

    ۱- سنگ آهن بافق یزد

    ۲- شهید شاملی کازرون

    ۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان

    ۵- فولاد هرمزگان

    ۶- شیشه قزوین

    ۷- غدیر ملایر

    ۸- شهرداری کرمان

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *