×
آخرین اخبار

تکمیل پل ارتباطی “مونه بن لار” معمولان ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد نوشته: 106943
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۱
  • 349 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تکمیل دستک های پل ارتباطی “مونه بن لار” معمولان و اتمام این پروژه ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

    تکمیل پل ارتباطی “مونه بن لار” معمولان ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

    مسعود امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: پل اصلی `مونه بن لار` معمولان پس از سیل ۹۸ تخریب و برای تردد اهالی منطقه پل موقت نصب اما بارش های اخیر موجب تخریب این سازه شد و راه ارتباطی حدود یکهزار و ۴۰۰ نفر از اهالی منطقه را مسدود کرد.

    وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پل یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است گفت: پل بتنی مونه بن لار با دستک های سنگی در حال احداث و تاکنون حدود ۸۰۰میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده است که ۲۰۰میلیون تومان دیگر برای اتمام، نیاز دارد.

    وی با بیان اینکه عدم نقدینگی و نبود اعتبار کافی دلیل ناتمام ماندن این طرح است ادامه داد: اقدامات لازم برای پرداخت اعتبار مورد نیاز صورت گرفته است و پیمانکار آمادگی کامل دارد در صورت دریافت مبلغ، عملیات اجرایی ساخت دستک را انجام دهد.

    امیری یکی از دغدغه های اجرایی نشدن پروژه های عمرانی راهداری را را نبود اعتبار کافی و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران عنوان کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *