×
آخرین اخبار

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی قزوین:
تکمیل زیرساخت ها با تامین اعتبار در سفرهای استانی مورد توجه است

  • کد نوشته: 84519
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۹
  • 633 بازدید
  • مدیر کل امور اقتصاد و دارایی قزوین گفت: هدف از سفرهای ریاست محترم جمهور به استانها در راستای استفاده از منابع وظرفیت موجود کشور در توسعه وپیشرفت استانها می باشد.

    تکمیل زیرساخت ها با تامین اعتبار در سفرهای استانی مورد توجه است

    به گزارش دیدگاه نیوز، خلیلی خواه افزود: اشتغال جوانان، مسکن، ازدواج و پرداخت تسهیلات رفاهی از جمله موضوعات مطرح شده در میز خدمت می باشد که تامین زیرساخت های مورد نظر ازطریق تامین منابع مورد نظر صورت میگیرد.

    وی اضافه کرد: در سفر ریس محترم جمهور به استان قزوین متقاضیان می توانند از دو روش میز خدمت و سایت سامد مشکلات و درخواستهای خود را مطرح نمایند تا با حضور نماینده تام اختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی رفع شود. 

    مدیرکل امور اقتصاد دارایی قزوین بیان کرد: ۱۲۰ نیرو به صورت مستقیم در میز خدمت در قالب بانکها، بورس، مالیات، گمرک، بیمه ها، صندوق کارآفرین به متقاضیان خدمات ارایه میدهند.
    وی با اشاره به عمده ترین درخواست متقاضیان درخصوص دریافت تسهیلات از بانکها تصریح کرد: عمده ترین درخواست متقاضیان با حضور در میزخدمت دریافت تسهیلات از بانکها یاعدم پرداخت تسهیلات میباشد که باحضور نماینده تام اختیار وزیر رفع شد.
    خلیلی خواه عنوان کرد: مسوولان مالیات،گمرک،بورس واموال تملیکی با برپایی ۷ میز خدمت به صورت مستقیم با مراجعه کنندگان برای رفع موانع ومشکلات به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
    وی گفت: هدف از برگزاری این میز خدمت رفع موانع ومشکلات مردم درسطح استان می باشد
    وی در پایان گفت: ظرف دو روز آینده از طریق پیامک وتلفن نتیجه درخواست ها را به متقاضیان اعلام می کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *