×
آخرین اخبار

تکمیل دهکده المپیک مطالبه مردم لرستان است

  • کد نوشته: 103730
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 131 بازدید
  • خرم آباد- خبر روز- استاندار لرستان گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی دهکده المپیک و مجموعه ورزشی ولایت شهرستان بروجرد از مطالبات مردم لرستان است.

    تکمیل دهکده المپیک مطالبه مردم لرستان است

    به گزارش پنجشنبه شب دیدگاه نیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار بیان کرد: در سفر وزیر ورزش و جوانان تکمیل پروژه های ورزشی دهکده المپیک و مجموعه ورزشی ولایت شهرستان بروجرد به عنوان مطالبات مردم لرستان مورد پیگیری قرار گرفت. 

    وی اظهار داشت: در سفر سال گذشته رئیس‌ جمهوری به استان بخشی از پروژه های ورزشی لرستان در قالب پروژه های عمرانی به عنوان مصوبات سفر معرفی شد و سفر وزیر ورزش و جوانان به لرستان در راستای پیگیری وضعیت پروژه های ورزشی لحاظ شده در مصوبات سفر صورت گرفت.

    استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام و مهم حوزه ورزش لرستان، در دیدار با وزیر ورزش این موضوع با هدف تامین اعتبار برای اتمام پروژه های مذکور در سال جاری مطرح شد. 

    وی افزود: تکمیل دهکده المپیک خرم آباد و مجموعه ورزشی ولایت شهرستان بروجرد به عنوان مطالبات مردم لرستان در حوزه ورزش مورد انتظار است و در این رابطه پیگیری های لازم صورت گرفته است. 

    استاندار لرستان ادامه داد: مجموعه سوارکاری خرم آباد نیز از دیگر پروژه های مطرح شده در دیدار با وزیر ورزش  بود که مقرر شد این مجموعه از سازمان توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان خارج و برای ساماندهی به حوزه اماکن ورزشی کشور واگذار شود.

     زیویار تصریح کرد: به منظور تسریع در اجرای روند واگذاری پروژه های مذکور ضرورت دارد اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی امر پیگیری های لازم را در قالب مکاتبات اداری انجام دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *