×
آخرین اخبار

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد:
تولید روزانه ۷۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین در مجتمع گازی پارس جنوبی

  • کد نوشته: 63121
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 214 بازدید
  • هاشم‌زاده‌فرهنگ مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از تولید روزانه ۷۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.
    تولید روزانه ۷۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین در مجتمع گازی پارس جنوبی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، هادی هاشم‌زاده فرهنگ اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از مهم‌ترین مجموعه‌های گازی در جهان است و در سال‌های اخیر در مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون قرار داشته است.

    وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده است و همه باید در مسیر تحقق شعار سال و بهبود وضعیت تولید اهتمام ورزیم.

    مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سال گذشته با وجود شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تولید در پارس جنوبی متوقف نشد و افرایش تولید نیز داشتیم.

    هاشم‌زاده فرهنگ از تولید روزانه ۷۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۲ میزان تولید گاز شیرین در پارس جنوبی حدود ۲۸۰ میلیون متر مکعب بود که با تلاش شبانه‌روزی و راه‌اندازی فازهای جدید اکنون به حدود ۷۵۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

    وی یادآور شد: میدان گازی پارس جنوبی با کشور قطر مشترک است و به هر میزان که بتوانیم برداشت گاز بیشتری داشته باشیم، موفق‌تر خواهیم شد و با تلاش متخصصان داخلی و مدیران صنعت نفت در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام شد و به توفیقات بی‌نظیری رسیدیم.

    هاشم‌زاده فرهنگ افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای اعتلای مجتمع گازی پارس جنوبی بهره می‌بریم و در تولید گاز و شیرین‌سازی گاز هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *