×
آخرین اخبار

شهردار مسجدسلیمان:
توقف پروژه سد تفریحی مسجدسلیمان توسط شورا وجهه قانونی نداشت

  • کد نوشته: 58569
  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۴
  • 298 بازدید
  • شهردار مسجدسلیمان گفت: توقف پروژه سد تفریحی توسط شورای چهارم مسجدسلیمان با توجه به آغاز نشدن کار رسمی شورا وجهه قانونی نداشت.
    توقف پروژه سد تفریحی مسجدسلیمان توسط شورا وجهه قانونی نداشت

    پیمان مولایی در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز اظهار کرد: در دوره شورای سوم این شهر بود که پروژه سد تفریحی مسجدسلیمان را در دستور کار قرار داده و برای احداث آن عملیات را آغاز کردیم.

    وی افزود: تمام تلاشمان بر این بود که تا پایان عمر شورای سوم این پروژه به پایان برسد و اعضای شورای شهر نیز همین نظر را داشتند.

    شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده بود که انتخابات شورای چهارم برگزار شد و اعضای جدید نیز انتخاب و معرفی شدند.

    وی اضافه کرد: در همین زمان بود که شورای جدید اعلام کردند ادامه پروژه باید متوقف شود و در این حالی بود که هنوز به طور رسمی کار شورای چهارم آغاز نشده بود.

    مولایی با بیان اینکه آغاز کار شورا طبق قانون از دوازدهم شهریورماه بود اما شورا از سی‌ام مردادماه نامه‌ای مبنی بر دستور توقف پروژه را دادند گفت: به همین دلیل بدون توجه به این امر کار پروژه را ادامه داده و آن را به سرانجام و تکمیل رساندیم.
    وی با بیان اینکه در مصاحبه اخیر یکی از اعضای شورای دوره چهارم عنوان کرده که شهردار با ما تعاملی ندارد تصریح کرد: هنوز ابتدای کار شورای جدید است و عدم تعامل در این برهه زمانی کاملا بی‌معناست.
    شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: شورای چهارم زمانی دستور توقف پروژه را دادند که هنوز از آغاز رسمی کار شورا ۴۵ روز باقی مانده بود که این امر جای تامل دارد.

    وی با بیان اینکه این اقدام شورای شهر از لحاظ قانونی جایگاهی نداشته است گفت: مردم امروز از این پروژه بسیار استفاده می‌کنند و لذت می‌برند که همین امر برای من بسیار ارزشمند است.

    مولایی خاطرنشان کرد: البته شورای چهارم نواقص فنی را بر روی این پروژه بهانه کردند که البته اگر این موارد با نظر کارشناسان صحیح باشد من نیز آن را خواهم پذیرفت.

    وی در ادامه با بیان اینکه سه روز پس از آغاز کار شورای جدید، سرپرست برای شهرداری انتخاب شد که با ابلاغیه قانون جدید، انتخاب سرپرست نیز لغو شد افزود: همه تلاشم در این شهر خدمت رسانی به مردم بوده و همواره سعی داشته‌ام با اعضای شورا رابطه‌ای نزدیک و مطلوب داشته باشم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *