×
آخرین اخبار

توقف استقلال در ایستگاه مسجد سلیمان؛ ساپینتو فرصت صدرنشینی را از دست داد

  • کد نوشته: 92011
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۹
  • 276 بازدید
  • دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.
    توقف استقلال در ایستگاه مسجد سلیمان؛ ساپینتو فرصت صدرنشینی را از دست داد

    به گزارش دیدگاه نیوز، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی میهمان مسجد سلیمان بود.

    آبی‌پوشان تهرانی که در دو بازی گذشته خود، دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر(ملوان و مس کرمان) را با شکست بدرقه کرده بودند، در این مصاف بیرون از خانه به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل بودند تا صدرنشین موقت لیگ شوند.

    نفت مسجد سلیمان با رضا مهاجری که در سه بازی گذشته خود یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده‌ است، برای رویارویی با شاگردان ریکاردو ساپینتو انگیزه‌های فراوانی داشت. آنها به خوبی می‌دانستند با درخشش برابر استقلال در ادامه مسیر پر فراز و نشیب لیگ برتر چه اتفاقات خوشایندی برایشان رقم خواهد خورد.

    قضاوت این بازی را «پیام حیدری» با کمک‌های «سعید قاسمی» و «مهدی شفیعی» بر عهده داشت.

    دقایق حساس:

    دقیقه ۲۰: حسن شنانی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با ۲ سر توپ دیدنی، صالح حردانی را فریب داد اما ضربه او با اختلاف اندکی به خارج رفت.

    دقیقه ۳۰: پاس خوب سامان نریمان جهان به رضا دهقانی رسید و در حالی که این بازیکن فرصت خوبی برای گلزنی داشت، سید حسین حسینی با واکنش عالی اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

    دقیقه ۳۸: ارسال خوب و زمینی ابوالفضل جلالی از جناج چپ در موقعیت مناسب به کوین یامگا رسید و ضربه این بازیکن با فاصله کم به خارج رفت.

    دقیقه ۴۰: شوت دیدنی سعید مهری از روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله ۴۰ متری با اختلاف کمی به بیرون رفت.

    دقیقه ۵۴: رضا دهقانی با حرکت تکنیکی از سمت راست حرکت کرد و ضربه فنی و دیدنی به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان زد که با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت.

    دقیقه ۷۰: محمد محبی با پاس مهدی قایدی فرصت خوبی را پیدا کرد اما ضربه او توسط سعید جلالی مهار شد.

    استقلال در شرایطی در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد که در کارهای تهاجمی بدون هدف و برنامه بازی می‌کرد. آنها برای خلق موقعیت برنامه‌ای نداشتند و موقعیت‌هایی معدودی که به دست آوردند روی خلاقیت فردی بازیکنان این تیم شکل گرفت. نفتی‌ها نسبت به حریف سرشناس خود فرصت‌های بهتر و خطرناک‌تری برای گلزنی داشتند و اگر درخشش سید حسین حسینی نبود شگفتی بزرگی در هفته چهارم شکل می‌گرفت.

    استقلال با این تساوی ۷ امتیازی شد و نفت مسجد سلیمان نیز ۵ امتیازی شد.

    ترکیب استقلال:

    سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی(مهدی قایدی)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی(امیرعلی صادقی)، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور(آرش رضاوند)، کوین یامگا، محمد محبی(سجاد شهباززاده) و پیمان بابایی(آرمان رمضانی)

    ترکیب نفت مسجد سلیمان:

    سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(علی کیانی فر )، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی(میثم نقی زاده)

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *