×
آخرین اخبار

توقعم صعود هر ۲ تیم ملی نوجوانان و جوانان به جام جهانی است

  • کد نوشته: 113130
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۳
  • 132 بازدید
  • رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت که توقع دارد هر دو تیم راهی جام جهانی شوند.

    توقعم صعود هر ۲ تیم ملی  نوجوانان و جوانان به جام جهانی است

    جلسه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون، صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان ایران و حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. 

    در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خرسندی از حضور دو چهره فنی و ارزشمند ملی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان عنوان کرد: خوشحالم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، روند اردویی و برنامه‌ریزی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به شکل مطلوبی طی شده است. توقع من از هر دو تیم صعود به جام جهانی به مانند سال ۲۰۱۸ میلادی است. 

    وی افزود: فدراسیون فوتبال برای رسیدن به این مهم و به رغم همه تنگناها و مشکلات، تمام توان خود را می گذارد. به صورت کلی، فوتبال کشور در مسیر حمایت از این استعدادهای درخشان خواهد بود. 

    در آغاز این نشست، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره روند اردویی این دو تیم در ماههای اخیر ادامه دارد. 

    همچنین صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان ایران هم با ارائه گزارش فنی، ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از این تیم دو درخواست را از رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد.

    همراهی کلیه بازیکنان باشگاهی در اردوی آخر منتهی به برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که مقرر شد این موضوع در تعامل با باشگاهها به انجام برسد. موضوع دوم هم برپایی یک اردوی تدارکاتی خارجی دیگر در ادامه اردوهای بین المللی قبلی بود که رئیس فدراسیون با این درخواست موافقت کرد. 

    در ادامه، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران هم در این نشست عنوان کرد: برای موفقیت در رقابت های قهرمانی آسیا شب و روش تلاش می‌کنیم. امیدواریم با توجه به بضاعتی که در تیم وجود دارد بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *