×
آخرین اخبار

توضیحات لاریجانی درباره رسیدگی به تخلفات نفتی دولت احمدی نژاد

  • کد نوشته: 11091
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۶
  • 627 بازدید
  • دیدگاه نیوز / رئیس مجلس گفت که دادستانی، محکمه و رئیس دیوان محاسبات در حال پیگیری تخلف وزارت نفت بین سال‌های ۸۷ تا ۹۱ هستند و باید به تخلفات افراد متخلف رسیدگی شود. نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در علنی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین پارلمان طی تذکری خطاب به علی […]

    توضیحات لاریجانی درباره رسیدگی به تخلفات نفتی دولت احمدی نژاد

    دیدگاه نیوز / رئیس مجلس گفت که دادستانی، محکمه و رئیس دیوان محاسبات در حال پیگیری تخلف وزارت نفت بین سال‌های ۸۷ تا ۹۱ هستند و باید به تخلفات افراد متخلف رسیدگی شود.

    نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در علنی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین پارلمان طی تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: در دولت احمدی نژاد نفت به افراد فاسدی مثل بابک زنجانی داده شد و عدالت نیست که نامی از این فرد و رئیس‌جمهور وقت در گزارش کمیسیون برنامه و بودجه برده نشود؛ دستور دهید این گزارش تکمیل شود.

    وی ادامه داد: در این گزارش همه پرونده دارند، ولی فقط نام یک نهاد انقلابی در این گزارش آمده است؛ نامی از افرادی که با هاله‌ای نور ارتباط داشتند، در این گزارش برده نشده است.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: دادستانی، محکمه و رئیس دیوان محاسبات در حال پیگیری این مسئله هستند و باید به تخلفات افراد متخلف رسیدگی شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *