×
آخرین اخبار

توزیع ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در بین هیئت‌های مذهبی شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 34838
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۰
  • 627 بازدید
  • دیدگاه نیوز / حیدر مهدی پور رئیس شورای هیئات مذهبی استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز ضمن تسلیت مجدد ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی با نهضت حسینی عجین شده است و آرمان های این نظام مقدس نشأت گرفته از قیام عاشوراست. وی […]

    توزیع ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در بین هیئت‌های مذهبی شهرستان مسجدسلیمان

    دیدگاه نیوز / حیدر مهدی پور رئیس شورای هیئات مذهبی استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز ضمن تسلیت مجدد ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی با نهضت حسینی عجین شده است و آرمان های این نظام مقدس نشأت گرفته از قیام عاشوراست. وی ادامه داد: امسال برگزاری مجالس حسینی به خاطر شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته انجام و شاید در یک قرن اخیر کم تر شاهد برگزاری چنین مجالس و مراسم محرم با این مشکلات و محدودیت ها بوده ایم.

    وی با بیان این که امسال راهنمایی های داهیانه مقام معظم رهبری بر شور و شعور حسینی به ویژه در میان جوانان افزود گفت: نقش مدافعان حرم و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی این شور و شعور را در مجالس عزاداری تقویت کرد.

    مهدی پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امسال ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در بین هیئت‌های مذهبی شهرستان به صورت رایگان توزیع و برای برپایی مجالس خانگی نیز تدارک دیده شده است. ضمن آن که کلیه کمک های مومنانه هیئت ها در بین نیازمندان توزیع و هر گونه پخت غذا در بین هیئت ها به خاطر سلامتی مردم در دهه اول محرم ممنوع بوده است.

    ایشان در بخش پایانی سخنان خود افزود: جا دارد از کمک‌ها و مساعدت های امام جمعه محترم، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی مجالس حسینی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئولین هیئت ها، مداحان، سخنرانان، رسانه ها، و دستگاه‌های انتظامی همچنین از همه مردم عزادار و شیفتگان مکاتب حسینی و خیرینی که با نذر ماسک با هیئات مذهبی شهرستان همکاری داشته تشکر و قدردانی نمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.