×
آخرین اخبار

توزیع بیش از ۸ تن بذر گندم و کلزا بین کشاورزان رامهرمزی

  • کد نوشته: 78837
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۶
  • 245 بازدید
  • شیرالی رییس اداره تعاون شهرستان رامهرمز از توزیع بیش از ۸ تن بذر گندم و کلزا بین کشاورزان شهرستان رامهرمز خبر داد. فرشید فرجی/به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوزصادق شیرالی رئیس اداره تعاون روستایی رامهرمز طی گفتگویی اظهار داشت: شغل عمده اهالی رامهرمز و به ویژه روستائیان را کشاورزی و دامداری عنوان کرد و گفت: تعاون […]

    توزیع بیش از ۸ تن بذر گندم و کلزا بین کشاورزان رامهرمزی

    شیرالی رییس اداره تعاون شهرستان رامهرمز از توزیع بیش از ۸ تن بذر گندم و کلزا بین کشاورزان شهرستان رامهرمز خبر داد.

    فرشید فرجی/به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوزصادق شیرالی رئیس اداره تعاون روستایی رامهرمز طی گفتگویی اظهار داشت: شغل عمده اهالی رامهرمز و به ویژه روستائیان را کشاورزی و دامداری عنوان کرد و گفت: تعاون روستایی موفق به بوجاری یکهزار تن گندم خود مصرفی کشاورزان با استفاده از ۲ دستگاه بوجاری و توزیع آن‌ها به منظور انجام کشت پائیزه شد.

    وی بیان داشت: با توجه به نیاز کشاورزان به بذر به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی آنها، موفق به وارد و توزیع کردن ۸۰۰ تن بذر گندم شدیم.

    شیرالی یکی دیگر از فعالیت‌های اداره تعاون روستایی را تامین بذر کلزا عنوان و اظهار کرد: با تامین و توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ تن از این نوع بذر بخش عمده‌ای از نیاز کشاورزان تامین کردیم و ان شاءالله شاهد کشاورزی پرمحصول و با کیفیتی در شهرستان باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *