×
آخرین اخبار

توزیع بسته های غذایی و گندزدایی و ضدعفونی کردن شهر عنبر توسط نفتی ها + تصاویر

  • کد نوشته: 22938
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • 715 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۱۵۰بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان شهروندان شهر عنبر در اختیار بخشداری عنبر قرار داد . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این خبر […]

    توزیع بسته های غذایی و گندزدایی و ضدعفونی کردن شهر عنبر توسط نفتی ها + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۱۵۰بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان شهروندان شهر عنبر در اختیار بخشداری عنبر قرار داد .
    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این خبر اظهار داشت: این اقدام بمنظور کاهش دغدغه های شهروندان شهر عنبر به همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است .
    به گزارش دیدگاه نیوز، مهندس قباد ناصری افزود: با توجه بحث کنترل رفت و آمد اهالی شهر عنبر در قضیه انتشار ویروس کرونا ، همچون سایر اقدامات خیرخواهانه این شرکت در بحران های سیل و زلزله ، تصمیم گرفته شد در این بحران هم علاوه بر انجام اقدامات و عملیات های ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر در رفع نگرانی شهروندان بی بضاعت و کمک به تأمین معیشت آنها مشارکت جدی داشته باشیم.
    وی خاطر نشان کرد: در اقدام دیگری از سوی این شرکت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها، محلات و معابر شهر عنبر با حضور گروه های مختلف بسیجیان این شرکت انجام شد.

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.