×
آخرین اخبار

تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 66855
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
  • 339 بازدید
  • تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
    تور دوچرخه‌سواری یک‌روزه کندوان برگزار می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، بیست و یکمین دوره تور دوچرخه‌سواری کندوان صبح روز دوشنبه در مسیر تبریز به شهر جدید سهند آغاز می‌شود.

    این تور یک‌روزه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، فدراسیون دوچرخه‌سواری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت دوچرخه‌سواری، نیروی انتظامی، پلیس‌راه و راهور آذربایجان شرقی، صداوسیمای سهند و شرکت عمران شهر جدید سهند در دو مرحله برگزار خواهد شد.

    بیست و یکمین دوره تور یک‌روزه کندوان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۲۸ تیرماه با حضور رکاب‌زنان کشوری از میدان منظریه تبریز آغاز می‌شود و رکاب‌زنان پس از طی مسیر تبریز، بزرگراه تبریز – سهند به خط پایان مرحله نخست می‌رسند.

    شرکت‌کنندگان در این تور پس از استراحتی کوتاه، مسیر دوم را از مقابل شرکت عمران شهر جدید سهند آغاز کرده و پس از طی مسیر سهند و اسکو به روستای توریستی کندوان می‌رسند.

    این تور در ۳ رده سنی جوانان (۱۱/۱۰/۸۱ الی ۱۳۸۴)، بزرگسالان (۱۳۵۶ الی ۱۰/۱۰/۸۱) و پیشکسوتان (بالای ۴۵ سال) برگزار می‌شود. در رده جوانان به نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

    در بخش بزرگسالان جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون ریال خواهد بود. جایزه نفرات چهارم تا ششم هم به ترتیب ۱۰، ۵ و ۵ میلیون ریال است. جایزه نفر اول در بخش پیشکسوتان هم ۱۰ میلیون ریال تعیین‌شده است. نفرات دوم و سوم این گروه هم جوایز ۵ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

    علاقه‌مندان جهت شرکت در این تور می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.vo۲.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۰۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *