×
آخرین اخبار

تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی ایران برگزار شد

  • کد نوشته: 16003
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۸
  • 1044 بازدید
  • آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی صنعت نفت و ایران صبح امروز برگزار شد .
    تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اولین روابط عمومی ایران برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مراسم با حضور مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره و روسای بخش های مختلف این شرکت در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار شد .
    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه با اشاره به بخشنامه وزیر نفت در خصوص محدودیت تصدی سمت های مدیریتی گزارش ده به مدیرعامل تا سقف ۴ سال، گفت: در این مراسم از زحمات و خدمات چندین ساله آقای جهانبخش عیدی پور در سمت رییس امور حقوقی و پیمان ها و آقای ابوذر شجاعی برجوئی در سمت رییس روابط عمومی تقدیر و تشکر می نماییم.

    مهندس قباد ناصری افزود : امور حقوقی و پیمان ها در مدت زمان مدیریت آقای عیدی پور دستاوردهای حقوقی بزرگی داشت و توانست در محاکم قضایی آرای مناسبی در جهت احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق این شرکت کسب نماید.

    وی ادامه داد : آقای ابوذر شجاعی برجوئی نیز در مدت زمان تصدی مسئولیت روابط عمومی دستاوردهای ارزشمندی داشت که کسب عنوان روابط عمومی برتر در دو جشنواره روابط عمومی های کشور نشان از توانمندی وی و استفاده از ظرفیت و توانمندی مجموعه ی روابط عمومی بوده است.

    مهندس ناصری افزود : حضور توأمان و تعامل شایسته با دوایر دولتی حوزه ی وسیع عملیاتی این شرکت و تعامل شایسته با ۱۳ فرمانداری و اداره حفاظت محیط زیست از دیگر دستاوردهای مهم روابط عمومی در چندسال گذشته بوده که جای تقدیر دارد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اینکه این جابجایی ها پیامدهای خوش و مطلوب هم برای سازمان و هم برای پرسنل خواهد داشت افزود : این جابجایی ها موجب تقویت انگیزه ی پرسنل و استفاده از ظرفیت و پتانسیل سایر کارکنان نیز می شود.

    در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات جهانبخش عیدی پور و ابوذر شجاعی برجوئی ، امیر محتشم حاجی پور بعنوان سرپرست امور حقوقی و پیمان ها و قاسم صالحی بعنوان سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی شد.

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *