×
آخرین اخبار

توئیت نماینده دشتستان، دیگر نمایندگان استان را به چالش کشید

  • کد نوشته: 27706
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۸
  • 364 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، چند روز قبل بود که ابراهیم رضایی با انتشار برگ رای خود در صفحه شخصی اش، اعلام کرد که برای ریاست مجلس به قالیباف رای داده است. پس از آن بود که موافقین و مخالفین، نظرات خود را درمورد صحیح یا نادرست بودن این رفتارِ نماینده دشتستان در رسانه ها و […]

    توئیت نماینده دشتستان، دیگر نمایندگان استان را به چالش کشید

    به گزارش دیدگاه نیوز، چند روز قبل بود که ابراهیم رضایی با انتشار برگ رای خود در صفحه شخصی اش، اعلام کرد که برای ریاست مجلس به قالیباف رای داده است.

    پس از آن بود که موافقین و مخالفین، نظرات خود را درمورد صحیح یا نادرست بودن این رفتارِ نماینده دشتستان در رسانه ها و فضای مجازی اعلام کردند.

    این موضوع نه فقط در رسانه ها و فضای مجازی بلکه در بین نمایندگان استان بوشهر هم چالش ایجاد کرد.

    بلافاصله پس از این اقدام، غلامحسین کرمی، نماینده دشتی و تنگستان در کنایه ای به نماینده دشتستان توئیت کرد:
    “بنده قبل از اینکه دوستان با قالیباف همراه شوند در جمع منتخبین شفاف اعلام کرده بودم که به دکتر قالیباف رای می دهم و با توجه به اعلام نظر قبلی خود نیازی به شفافیت بصورت تصویری ندیدم. ضمن اینکه هر دیدگاهی قابل احترام است”.

    از طرفی عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم نیز در اقدامی مشابه نماینده دشتستان با انتشار عکسی از رییس، نواب رییس و هیات رییسه مجلس نوشت: در انتخابات هیات رییسه مجلس یازدهم به لیست منتخبان فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی رای دادم.

    همچنین روز گذشته، ۱۵ خردادماه ۹۹، موسی احمدی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درخصوص انتخاب هیات رییسه مجلس با گروه های مختلف از جمله فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شفاف سازی آرا نمایندگان مجلس، صرفا رسانه‌ای کردن رای با یک تصویر نیست بلکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های یک نماینده را شامل می‌شود که بخشی از آن می‌تواند تصویر رای باشد هر چند که اگر تصویری هم از رای پیرامون یک لایحه یا طرح در مجلس رسانه‌ای نشود نشان از شفاف سازی نیست.

    به نظر می رسد رفتارِ نماینده دشتستان به مذاق برخی همکارانش خوش نیامد و اولین اقدامِ ابراهیم رضایی موجب شد تا رفتارِ دیگر همکارانش در روزهای ابتدایی ورودِ به مجلس یازدهم به چالش کشیده شده و سریعا نسبت به آن موضع گیری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.