×
آخرین اخبار

تهدید برای کوچ به پیام‌رسان داخلی

  • کد نوشته: 12422
  • ۱۳۹۷-۰۴-۳۱
  • 548 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ اخیراً در اصفهان بعد از اینکه دادستانی این استان، استفاده از فیلترشکن در تلگرام را در یک سخنرانی جرم اعلام کرد، پلیس امنیت عمومی ناجای این استان نیز در اقدامی، به تعداد زیادی از ادمین های کانال ها پیامی تهدیدآمیز مبنی بر ترک تلگرام و کوچ به پیام رسان های داخلی ظرف ۴۸ […]

    تهدید برای کوچ به پیام‌رسان داخلی

    دیدگاه نیوز/ اخیراً در اصفهان بعد از اینکه دادستانی این استان، استفاده از فیلترشکن در تلگرام را در یک سخنرانی جرم اعلام کرد، پلیس امنیت عمومی ناجای این استان نیز در اقدامی، به تعداد زیادی از ادمین های کانال ها پیامی تهدیدآمیز مبنی بر ترک تلگرام و کوچ به پیام رسان های داخلی ظرف ۴۸ ساعت و احضاریه برای آنها ارسال کرده است. حال این سؤال مطرح می شود آیا با تهدید می توان افراد را وادار کرد تا از پیام‌رسان های داخلی استفاده کنند؟

    حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، ضمن بی‌اطلاعی از احضار ادمین‌ها در اصفهان مبنی بر کوچ اجباری از تلگرام به پیام‌رسان های داخلی گفت: ولی باید بگویم این گونه رفتارها هیچ زمان و در هیچ دوره‌ای جواب نداده است و نمی‌توان افراد را با تهدید و ارعاب به انجام کاری وادار کرد تا به پیام رسان های داخلی کوچ کنند، چرا که همیشه نتیجه عکس داده است.

    دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با اشاره به اینکه در بخش فضای مجازی با خلأ قانونی نیز مواجه هستیم، افزود: قوانین خوبی در این زمینه مصوب نشده است و این حوزه را بخوبی پوشش نمی دهد، از سوی دیگر نه تنها با قوانین نیز سلیقه ای برخورد می شود، بلکه با کسانی که با قانون سلیقه‌ای رفتار می‌کنند نیز برخورد صورت نمی گیرد. به‌نظر می‌رسد باید قوانین بهتری را در مجلس وضع کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *