×
آخرین اخبار

تمام ظرفیت‌های استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد باید به کار گرفته شود

  • کد نوشته: 132934
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۸
  • 40 بازدید
  • استاندار لرستان با اشاره به فعالیت کمپ‌های ماده ۱۶ و ۱۵ نگهداری معتادان در سطح استان و فعالیت‌های این مراکز در درمان، حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد باید به کار گرفته شود.

    تمام ظرفیت‌های استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد باید به کار گرفته شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه چهار‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از موضوعات مهم و مستلزم حضور و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

    وی خاطرنشان کرد: با پیگیری شورا و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در صدد بکارگیری امکانات بیشتری برای رسیدگی به موضوع اعتیاد، پیشگیری و مبارزه مواد مخدر هستیم.

    زیویار با اشاره به فعالیت کمپ‌های ماده ۱۶ و ۱۵ نگهداری معتادان در سطح استان و فعالیت‌های این مراکز در درمان، حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان، گفت: تمام ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد باید به کار گرفته شود.

    استاندار لرستان از آمادگی استان برای توسعه و ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ تا دو برابر ظرفیت خبر داد و گفت: برای تحقق این امر دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و اعتبارات آن هم از طریق منابع و اعتبارات ملی و استانی، دستگاه‌های اجتماعی و شهرداری‌ها تامین می‌شود.

    استاندار لرستان در ادامه ضمن تبریک قهرمانی تیم جوانان بوکس استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد است که می‌بایست به آن توجه ویژه شود.

    زیویار، مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر را در کنار پیشگیری بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: افزایش مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد در کاهش معتادان در سطح شهرها بسیار تأثیر گذار است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *