×
آخرین اخبار

رییس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تبریز عنوان کرد:
تقویت برنامه‌های ترافیکی به منظور افزایش ضریب ایمنی

  • کد نوشته: 60271
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
  • 463 بازدید
  • رییس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تبریز از تداوم اجرای برنامه‌های ترافیکی در سال جدید خبر داد.
    تقویت برنامه‌های ترافیکی به منظور افزایش ضریب ایمنی
    به گزارش دیدگاه نیوز ، عبدالله قلیپور با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در تردد، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی، تقویت تجهیزات ترافیکی از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار دارد.

    وی گفت: در همین راستا ۱۹۲۰۰ متر طول خط کشی محوری و ۲۵۶۵۰ متر طول خط کشی منقطع از ابتدای سال در معابر اصلی از جمله چایکنار شمالی و جنوبی، بلوار شهیدان ذاکر تا میدان معلم و مسیر بالعکس، خیابان شهید میلانی فاز اول و دوم، خیابان قدس، خیابان آخونی، رمپ و لوپ‌های پل سرداران فاتح و خیابان بهار عملیاتی شده است.
    رییس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تبریز افزود: تعمیر و تعویض گاردریل‌های معیوب حد فاصل پل ملل متحد تا پل سرداران فاتح، حد فاصل مجتمع مسکونی میخک تا ابتدای پارک آبشار و نصب شبرنگ در پایه‌های گاردریل بخش دیگری از این اقدامات است.
    قلیپور تصریح کرد: خط کشی عابر پیاده در ابتدای خیابان فاز دوم شهید میلانی با رنگ سرد ترافیکی و نصب تابلوهای انتظامی و اخباری با همکاری سازمان ترافیک، نصب تجهیزات ترافیکی شامل بشکه، سیلندر و گل میخ در مسیر بلوار آذربایجان حد فاصل اول باند کندرو دادگستری تا میدان آذربایجان مسیر رفت و برگشت نیز اجرا شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *