×
آخرین اخبار

تقریبا قطعی، ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست

  • کد نوشته: 37101
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 398 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، لیون امشب به مصاف مارسی رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. ممفیس دیپای در این بازی روی نیمکت حضور داشت و رودی گارسیا مربی لیون هم قبل از بازی در مورد علت نیمکت نشین شدن بهترین بازیکنش گفته بود که قرار است فردا اتفاق مهمی در مورد او رخ بدهد. […]

    تقریبا قطعی، ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز، لیون امشب به مصاف مارسی رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. ممفیس دیپای در این بازی روی نیمکت حضور داشت و رودی گارسیا مربی لیون هم قبل از بازی در مورد علت نیمکت نشین شدن بهترین بازیکنش گفته بود که قرار است فردا اتفاق مهمی در مورد او رخ بدهد.

    دیپای از یک ماه پیش مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و رونالد کومان سرمربی این باشگاه درخواست جذب او را داشته ولی دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند اما به نظر می رسد به فاصله یک روز تا پایان نقل و انتقالات، دیپای را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

    جونینیو مدیر ورزشی لیون در پایان بازی تیمش برابر مارسی و در مورد دیپای گفت:« او با بارسا به توافق شفاهی رسیده و احتمال خیلی زیاد، فردا به بارسلونا ملحق می شود. نمی دانم دقیقا چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی در حال حاضر امکان جدایی او بسیار بیشتر از ماندنش است. تضمین نمی کنم ولی بعید می دانم دیپای فصل جاری دیگر برای لیون به میدان برود.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *