×
آخرین اخبار

تقدیر و تشکر رییس کل دادگستری استان خوزستان از خدمات سازمان آتش نشانی اهواز در بحران های اخیر

  • کد نوشته: 25149
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۸
  • 429 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، رییس کل دادگستری استان خوزستان از خدمات سازمان آتش نشانی اهواز در بحران های اخیرتقدیرو تشکر کرد. هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ، حجت السلام و المسلمین جناب آقای مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان طی سخنانی که در حضورفرماندهی انتظامی استان، فرماندهی سپاه، مسولین امنیتی استان، فرماندهی انتظامی اهواز و […]

    تقدیر و تشکر رییس کل دادگستری استان خوزستان از خدمات سازمان آتش نشانی اهواز در بحران های اخیر

    به گزارش دیدگاه نیوز، رییس کل دادگستری استان خوزستان از خدمات سازمان آتش نشانی اهواز در بحران های اخیرتقدیرو تشکر کرد.

    هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ، حجت السلام و المسلمین جناب آقای مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان طی سخنانی که در حضورفرماندهی انتظامی استان، فرماندهی سپاه، مسولین امنیتی استان، فرماندهی انتظامی اهواز و تعدادی امسولین قوه قضاییه استان  از رشادت،  ایثار و فداکاری بی بدیل آتش نشانان اهواز در مهار بحران های اخیر تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین با اهدا لوح تقدیر از مهندس ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی اهواز که از حیث ایفای اقدامات ویژه و کنترل ایمنی و تحرکات مخاطره آمیز  با مدیریت منطقی و قابل قبول توانسته استمرار ایثارگری آتش نشانان را در جهت خدمت صادقانه به مردم رقم بزند سپاسگزاری کردند. وی در این پیام ، از ایزد منان برای آتش نشانان که شبانه روز با تلاش خود در کنار مردم هستند آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.
    در خاتمه نیز از سوی مهندس قنبری به رسم یادبود تابلویی مزین به تمثال مبارک شهید مظلوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست محترم دادگستری استان اهدا شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *