×
آخرین اخبار

تقدیر فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد نوشته: 16058
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۰
  • 1280 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان”سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان به خاطر حضور پررنگ و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.  در متن این پیام آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خداوند بر شما مردم بیدار و […]

    تقدیر فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان”سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان به خاطر حضور پررنگ و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

     در متن این پیام آمده است:

     بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود خداوند بر شما مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان مسجدسلیمان که همچون گذشته با حضور پر شور و آگاهانه خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این ملت افزودید.
    امروز حضور مردم بیانگر دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است و مردم باشعارهای کوبنده انزجار خود را از استکبار نشان دادند، مردم با این حضور پرشور به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کردند هر زمان که تهدید شوند بیش از گذشته در صحنه دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند.

    اینجانب به عنوان یکی از خادمان و فرزندان شما مردم ولایی و همیشه در صحنه مسجدسلیمان ضمن سپاس فراوان از خداوند منان و مراتب شکرگذاری به درگاه احدیت و ربوبیش و نثار درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهداء عزیز و تجدید بیعت با دیده بان بصیر و همیشه بیدار و بزرگ پرچمدار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) مراتب سپاس و قدردانی خود را به حضور شما مردم عزیز تقدیم می نمایم و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونستی را مسئلت می نمایم.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *