×
آخرین اخبار

تقدیر رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان از فرماندار مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 32724
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۳
  • 591 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر روز یکشنبه قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان، رئیس اداره ورزش ورزش و جوانان مسجدسلیمان،جمعی از ورزشکاران و اعضاء هیئت مدیره هیئت وزنه برداری استان خوزستان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:ورزش وزنه برداری یکی از ورزش های مهم کشور است زیرا سالهاست […]

    تقدیر رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان از فرماندار مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر روز یکشنبه قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان، رئیس اداره ورزش ورزش و جوانان مسجدسلیمان،جمعی از ورزشکاران و اعضاء هیئت مدیره هیئت وزنه برداری استان خوزستان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

    فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:ورزش وزنه برداری یکی از ورزش های مهم کشور است زیرا سالهاست در سطح بین المللی و آسیا شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در کنار دیگر رشته های ورزشی برای کشورمان هستیم.
    وی افزود:شهرستان مسجدسلیمان همیشه در همه رشته های ورزشی پتانسیل و ظرفیت های بالایی را دارد که در کشور و حتی در سطح بین المللی حرف برای گفتن داشته اند.

    دکتر پاکدل در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: به عنوان مثال تیم نفت یکی از سرمایه های بزرگ برای جوانان بختیاری محسوب می شود و با تمام توان از این تیم برای ادامه بازی ها در فصل جاری و آینده حمایت خواهیم کرد.
    فرماندارمسجدسلیمان تاکید کرد:با همه امکانات و توان خود از میزبانی برگزاری مسابقات وزنه برداری کشور در
    رده نوجوان در شهرستان استقبال خواهیم کرد.

    در پایان این جلسه رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان با اهداء لوح تقدیر و تندیس فدراسیون وزنه برداری از زحمات و حمایت های فرماندارمسجدسلیمان از این ورزش و ورزشکاران این رشته در شهرستان تقدیر کرد.
    لازم بذکر است از سوی فرماندار مسجدسلیمان هم در پایان از حاضرین در این جلسه به پاس تلاش های صورت گرفته در راستای اعتلای رشته ورزشی وزنه برداری در استان خوزستان و خاصه شهرستان مسجدسلیمان تجلیل شد.

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.