×
آخرین اخبار

تعهد نفت مسجد سلیمان به سرمربی سابق عملی نشد/ چک‌های مهاجری برگشت خورد

  • کد نوشته: 117123
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۱
  • 287 بازدید
  • باشگاه نفت مسجد سلیمان تعهداتش به سرمربی سابق خود را هم عملی نکرد.

    تعهد نفت مسجد سلیمان به سرمربی سابق عملی نشد/ چک‌های مهاجری برگشت خورد

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد معصومی درباره اجرایی نشدن ‌‌توافقات باشگاه نفت مسجد سلیمان با رضا مهاجری، اظهار داشت: باشگاه توافق‌نامه‌ای نوشت و ما هم به این دلیل که این شهر قدمگاه فوتبال ایران است، برای لُرها ارزش فوق العاده ای قائل هستیم و البته خود رضا مهاجری نیز در مدت حضور در این تیم، بیش از حد شیفته مرام و معرفت مردم مسجد سلیمان شده بود، در تاریخ ۱۹ دی جلسه ای با مدیران باشگاه برگزار کردیم. متاسفانه آن ها برای این جلسه آدرس‌های مختلفی به ما دادند و به هر آدرس می‌رسیدیم، می‌گفتند فلان جا بیایید زیرا پرواز داریم یا اتفاقی افتاده است.

    وی افزود: در نهایت در فرودگاه مهرآباد با مدیران نفت مسجد سلیمان صحبت کرده و با امضای توافق نامه حسن نیت خود را انجام دادیم. باشگاه باید مبلغی حدود ۵ میلیارد میلیون تومان به مهاجری پرداخت می‌کرد اما او اعلام کرد کمپی که در مسجد سلیمان در حال ساخت است، نیاز به منابع مالی دارد. به همین دلیل به من وکالت داد در راه تکمیل این زیرساخت، پاداش بقای تیم در فصل قبل لیگ برتر را ببخشم. همچنین بخش بسیار زیادی از طلبش را هم بخشید.. در نهایت برای دریافت کمتر از نیمی از مبلغی که باید می‌گرفت توافق کردیم.

    وکیل رضا مهاجری تاکید کرد: قرار بود ۴۸ ساعت بعد از امضا توافق‌نامه، در تاریخ ۲۱ دی قسط اول را به ما بدهند. در تاریخ های ۲۹ دی و ۱۲ بهمن نیز قسط‌های دوم و سوم باید پرداخت می‌شد‌ اما متاسفانه هیچ کدام از بندهای توافق‌نامه‌ای که خودشان نوشته، روی آن اثر انگشت و مهر باشگاه را زده اند، عمل نکردند. ما هم در آن زمان به دلیل احترام به فوتبال و شهر مسجد سلیمان حرفی نزدیم و توافق‌نامه را امضا کردیم. چکی را به ما داده اند که برای یک شرکت است. روزی که به بانک مراجعه کردیم، کارمند بانک به ما گفت اصلا چنین شرکتی وجود ندارد و این چک متعلق به یک نفر است.

    معصومی اضافه کرد: فقط ۱۳ هزار تومان در حساب شرکت بود. هرچکی که باشگاه نفت مسجد سلیمان به بازیکنان و اعضای سابق کادرفنی داده و متعلق به شرکتی است که وجود خارجی ندارد و در ثبت شرکت ها ثبت نشده، فاقد اعتبار است. این چک را به بازیکنانی مثل میثم تهیدست، میلاد باقری، سامان نریمان جهان و … هم داده‌اند. می دانم چکی که به تهیدست داده‌اند هم برگشت خورده است. این شرکت ۲۹ میلیارد تومان بدهی دارد. متاسفانه باشگاه نفت مسجد سلیمان از اعتماد و برادری ما سوء استفاده کرده و الان هم جواب نمی دهند. پس از انجام شدن نقل و انتقالات و به قول معروف رد شدن خرشان از پل، به ما گفتند شکایت کنیم

    وی عنوان کرد: به ابوذر شجاعی گفتم نقل و انتقالات نفت مسجد سلیمان منوط به پرداخت مبلغ توافق‌نامه است. قطعا در ادامه به مشکل می‌خورید و اگر تیمی از نفت مسجد سلیمان شکایت کند، دچار دردسر خواهید شد زیرا ثبت نقل و انتقالات باشگاه وابسته به اجرای توافق‌نامه است. پس از مدتی از من خواستند به مسجد سلیمان بروم. با اتومبیل شخصی عازم این شهر شدم اما در حال سفر بودم که گفتند قرار است رضا عنایتی جانشین ابراهیم اشکش شود. به همین دلیل خواستند به تهران بیایم اما متاسفانه در جاده تصادف وحشتناکی کردم. نمی‌دانم آیا مدیران باشگاه نفت از آخرت و اسم خدا نمی ترسند؟ با وجود این تصادف به آدرسی که داده بودند، در زمان مقرر رسیدم. این آدرس متعلق به یک دندان پزشکی بود اما باز هم دیدم آقایان حضور ندارند.

    وکیل سرمربی پیشین نفت مسجد سلیمان افزود: این نفرات به ورزش و فوتبال مسجد سلیمان خیانت می‌کنند. از حمید بنی تمیم، ریاست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که خودش از مفاخر ورزش کشور است، می‌خواهم به اتفاقات باشگاه بزرگ نفت مسجد سلیمان رسیدگی کرده و آن را از دست چنین افرادی خارج کند.

    معصومی ادامه داد: مهاجری در نفت شرافتمندانه کار کرد، از لیدر و تماشاگر فحش شنید اما با این وجود به مسجد سلیمانی ها احترام گذاشت وبخش زیادی از قرارداد خود را به آن شهر هدیه داد؟ آیا این رفتار نسبت به انسانیت ما درست است؟ وای به حال فوتبال ایران که برخی می خواهند با دروغ، یک صندلی بگیرند. ۲۰ سال فوتبال بازی کرده و در تیم های بزرگی کار کرده‌ام اما خدا را قسم می‌خورم که دلم از این رفتارها چرکین شد. باور نمی کنم جان یک انسان برای این افراد مهم باشد. مگر امکان دارد یک انسان برای تجهیز زیرساخت های یک شهر چنین مبلغی را هدیه بدهد اما به جای احترام گذاشتن، پول مهاجری را ندهید و در آخر بگویید بروید و شکایت کنید؟

    وی افزود: می‌توانید از تک تک بازیکنانی که اکنون در نفت مسجد سلیمان هستند، بپرسید این آقایان چه قدر به آن ها دروغ گفته‌اند. مدام می‌گویند پولتان را امروز یا فردا می ریزیم. ما هم انسان هستیم و خانواده داریم. مربی نجیب و باشخصیتی داشتید. تا هفته ششم یا هفتم برای هیچکس قابل باور نبود که این تیم به چنین وضعیتی دچار شود. با توجه به فوتبالش نتایج بسیار خوبی گرفت. آن‌هایی که پس از بقای تیم با مهاجری عکس گرفته و دست او را بوسیدند، اکنون کجا هستند؟ مگر امکان دارد مدیرعامل بگوید من اسپانسر می‌آورم اما نفری را بیاورد که صلاحیت ندارد؟

    وکیل مهاجری گفت: بارها با امیرحسین علاقه بند صحبت کردم. یک بار می گوید عمان هستم و بار دیگر می گوید در قشم و مشغول جاده سازی هستم. اگر واقعا او در بخش راه و ترابری است، در فوتبال چه کار می‌کند؟ اگر آمده تا به فوتبال کمک کند چرا با دروغ، دوز و کلک خیانت می‌کند؟ دنبال این نیستیم یک ریال اضافی از فردی بگیریم. بلکه دنبال این هستیم به ورزش کمک شود. یکی از دروازه‌بان‌های همین نفت مسجد سلیمان به مهاجری گفته من کرایه خانه ندارم. به هرکسی بگویید دروازه بانی در این سطح چنین حرفی زده می‌خندد. متاسفانه مردم نمی دانند وجود چنین افرادی این جوانان را به چه راهی برده است.

    معصومی افزود: خواهش می کنم کمک کنید افرادی صاحب فوتبال شوند که در این ورزش استخوان خرد کرده هستند و برای شهری که مشغول خدمت در آن است، احترام قائل شوند. مسجد سلیمان، بی نظیرترین مردم ایران را دارد که با احساس، باشخصیت و میهمان نواز هستند. این لُرها برگی از تاریخ ایران هستند اما برخی افراد بی مسئولیت با اعتبار این شهر بازی می کنند. از حرکات آن دل شکسته شدم و امیدوارم یک مسئول پیدا شود و بفهمد در باشگاه نفت مسجد سلیمان چه می گذرد. کار من تا وزیر ورزش هم رسیده است.

    وی با تمجید از هیهاوند (مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان) تصریح کرد: پس از صحبتی که من و مهاجری با او داشتیم، روی حرف یک هفته قبلش ایستاد. او هیچ وقت خارج از صداقت حرف نزد. اگر بخواهیم الان علیه نفت مسجد سلیمان اقدام کنیم، برای دریافت کل مبلغ اقدام خواهیم کرد زیرا این مدیران به تعهد خود عمل نکردند. در این حالت احتمال کسر امتیاز و سقوط به یک رده پایین تر وجود دارد؟ چه کسی جوابگو است؟ چگونه برای کرار جاسم ۲ برابر پول را پرداخت کردند؟ بازیکنی که به عنوان یک عراقی در کل ۵-۴ بازی برای نفت انجام داد و مدام محروم و مصدوم می شد.

    وکیل مهاجری افزود: آقایان یادشان باشد مهاجری با جلوگیری از سقوط نفت مسجد سلیمان، اعتبار ۴۰ میلیاردی خرید باشگاه را حفظ کرد، از حق خودش و زن و بچه اش گذشت و گفت پاداش نمی خواهم. فقط تا روزی که کردم به من پول بدهید. با وجود اینکه از مدیران باشگاه خیلی ناراحت هستم دوست دارم این تیم در لیگ برتر بماند زیرا مردم این شهر عاشق فوتبال هستند و با فوتبال زندگی می کنند. هر کاری از دستم بربیاید، هر کاری انجام می دهم زیرا لایق بهترین ها هستند. بدون هیچ چشمداشتی وقتی میهمان‌شان بودم مرا به خانه خود برده و سوغاتی دادند. بدون اینکه بدانند چه کسی و چه کاره هستم. این تاریخ بزرگ نباید توسط افراد بی مسئولیت خدشه دار شود.

    وی افزود: در زمان مالکیت کیوان بابادی و سرمربیگری عبدالله ویسی با نفت مسجد سلیمان کار کردم. وقتی وارد باشگاه می شدیم لذت می بردیم زیرا کل مجموعه فوتبالی بود و برای حرف خودش احترام قائل می شد. اینگونه نبود امروز یک چیزی بگویند و فردا کار دیگری انجام بدهند. در پایان فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی نظام به حق جمهوری اسلامی را تبریک گفته و یاد شهدای عزیزی که از جان خود مایه گذاشتند تا ایران کشور آرامی باشد، گرامی می دارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *