×
آخرین اخبار

استاندار:
تعدادی از مدیران خراسان شمالی حتی هر ۶ ماه به شهرستان ها سر نمی زنند

  • کد نوشته: 39862
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • 358 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ استاندار خراسان شمالی گفت: تعدادی از مدیران این استان حتی هر شش ماه نیز به شهرستان های این استان سر نمی زنند. محمد علی شجاعی در جلسه شورای برنامه ریزی که هفتم آبان ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: مدیران کل، مدیران یک حوزه در استان هستند و اگر مردم […]

    تعدادی از مدیران خراسان شمالی حتی هر ۶ ماه به شهرستان ها سر نمی زنند

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ استاندار خراسان شمالی گفت: تعدادی از مدیران این استان حتی هر شش ماه نیز به شهرستان های این استان سر نمی زنند.

    محمد علی شجاعی در جلسه شورای برنامه ریزی که هفتم آبان ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: مدیران کل، مدیران یک حوزه در استان هستند و اگر مردم مسائل مرتبط با آن حوزه را به مدیر کل مربوطه در میان نگذارند باید به چه کسی بگویند؟

    وی تاکیدکرد: بازدید میدانی و با مردم نشستن یکی از وظایف مدیران کل است و باید این امر انجام بگیرد.

    شجاعی تصریح کرد: نیمی از جمعیت این استان روستایی و کم برخوردار هستند و باید مدیران به روستاها سر بزنند و مدیرانی که این امر را انجام ندهند در شورای ادارای معرفی خواهند شد.

    وی در ادامه با بیان اینکه باید به سوی شهر هوشمند پیش برویم، افزود: خیلی دیر شروع کرده ایم و در واقع شهر هوشمند امری فانتزی نیست و بسیاری از خدمات باید به صورت الکترونیک انجام شود.

    نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه هنوز معیار و شاخصی برای شهر هوشمند نداریم، ادامه داد: این همه فیبر نوری کشیده شده است و اگر از این خدمات انجام شده استفاده نشود همانند این است که در ویترین باقی مانده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *