×
آخرین اخبار

تعاونی مصرف کارکنان، در دستور کار سرپرست شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت

  • کد نوشته: 82473
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
  • 240 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: شهرداریها بواسطه حوزه وسیع وظایف و اختیارات، ظرفیتهای فراوانی در زمینه های مختلف دارد و متاسفانه کمتر به این ظرفیتها توجه شده است. وی افزود: در کنار خدمات دهی به شهروندان، که از اولویتهای اساسی سازمان شهرداری میباشد، یکی دیگر از اولویت ها را […]

    تعاونی مصرف کارکنان، در دستور کار سرپرست شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز، روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت: شهرداریها بواسطه حوزه وسیع وظایف و اختیارات، ظرفیتهای فراوانی در زمینه های مختلف دارد و متاسفانه کمتر به این ظرفیتها توجه شده است.

    وی افزود: در کنار خدمات دهی به شهروندان، که از اولویتهای اساسی سازمان شهرداری میباشد، یکی دیگر از اولویت ها را توجه به رفاه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان قرار داده ام و در این راستا بدنبال تشکیل تعاونی مصرف کارکنان هستیم تا از توان کارکنان در زمینه های مختلف استفاده شود.

    جلیلی اظهار داشت: شهرداری با تعداد حدود۷۰۰ نفر پرسنل ظرفیت مناسبی برای تشکیل یک تعاونی مصرف و حتی کارهای تولیدی دارد که تلاش داریم تا با تشکیل یک تعاونی اقداماتی برای تامین مایحتاج مصرفی کارکنان انجام دهیم و در زمینه تولیدی نیز برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *