×
آخرین اخبار

تشکیل کارگاه های آموزشی جهت دبیران آموزش و پرورش مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 19388
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۷
  • 3427 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ؛ کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزش نظری و مهارتی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با هدف تعمیق آشنایی با سئوالات کنکور سراسری و افزایش کیفی آموزش نظری ؛ با دعوت سرگروه شیمی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان خانم مهندس جهانبخشی از مدرس استانی شیمی دکتر فیض الله کریمی اقدام به برگزاری کارگاه […]

    تشکیل کارگاه های آموزشی جهت دبیران آموزش و پرورش مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزش نظری و مهارتی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با هدف تعمیق آشنایی با سئوالات کنکور سراسری و افزایش کیفی آموزش نظری ؛ با دعوت سرگروه شیمی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان خانم مهندس جهانبخشی از مدرس استانی شیمی دکتر فیض الله کریمی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی دبیران شیمی نمود .

    در این کارگاه دکتر کریمی سئوالات کنکوری درس شیمی را در سال۹۹-۹۸ مورد بررسی قرار داد و به تحلیل سئوالات شیمی کنکور جهت دبیران شیمی شهرستان پرداخت .
    یکی دیگر از سرفصل های مطرح شده در کارگاه آموزشی شیمی ، چگونگی مطالعه و فهم مطالب شیمی بود.
    در این کارگاه که با حمایت معاونت محترم آموزش شهرستان مسجدسلیمان جناب استاد بهزاد شیانخواه برگزار گردید . به اهمیت درس شیمی در کنکور پرداخته شد .
    با توجه به اینکه درس شیمی از دروس تاثیرگذار در افزایش رتبه شهرستان در کنکور سراسری و همچنین کیفیت بخشی به نمرات آزمون نهایی شیمی شهرستان می باشد ؛ برگزاری این نوع کارگاههای آموزشی در مورد دروس دیگر نیز الزامی می نماید .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *