×
آخرین اخبار

از سوی مدیر پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه 1 شیراز انجام شد:
تشریح برنامه ها و فعالیت های یک سال گذشته پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه۱

  • کد نوشته: 65331
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۹
  • 529 بازدید
  • مدیر پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه 1 شیراز گفت: پژوهش سرای جابربن حیان نوبت دختران در سال گذشته فعالیت های بسیار متنوعی را جهت دانش آموزان و همکاران فرهنگی ارائه نموده است که از این بین می توان به برگزاری همایش رابطین پژوهش سرا، همایش انرژی های نو، همایش رباتیک ویژه دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد.
    تشریح برنامه ها و فعالیت های یک سال گذشته پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه۱

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ثریا فارسی از برگزاری کارگاه سازه های ماکارونی، دوره مهارت سخنوری و گلستان خوانی و بازدید از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، همایش استانی سلولهای بنیادی، همایش هوا و فضا، آزمایشگاه، انیمیشن به عنوان دیگر فعالیت های انجام شده پژوهش سرای جابربن حیان یاد کرد.

    مدیر پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه ۱ شیراز گفت: در دومین جشنواره مسابقات قطب کشوری بیش از یازده هزار دانش آموز ثبت نام کردند که بیش از ۱۶۰ دانش آموز دارای آثار و ۱۳۱ دانش آموز به عنوان منتخب ناحیه در رشته و گرایش های مختلف به استان معرفی شدند.

    فارسی گفت: مشاوره های روانشناسی برای کاهش استرس و اضطراب، دوره های آموزشی جشنواره خوارزمی از جمله همایش های گروهی و مشاوره های خصوصی و گروهی و کارگاه های پروپوزال نویسی، جشنواره و نمایشگاه همجوار ریاضی نیز از دیگر مواردی می باشد که به صورت برگزار گردیده است.

    وی در ادامه درباره درخشش دانش آموزان ناحیه یک در مرحله نهایی جشنواره کشوری خلاقیت گفت: جشنواره کشوری خلاقیت در سه مرحله با حضور بیش از ۲۵۶دانش آموز و همکار از استان فارس برگزار گردید که از مجموع ۸نفر افراد برتر استان فارس تعداد ۳نفر از ناحیه یک به این موفقیت دست پیدا کردند.

    فارسی افزود: دانش آموز هدیه یزدانی نیا در مرحله نهایی این جشنواره موفق به کسب ایده طلایی شد و توانست در جمع ده نفر برتر کشور قرار گیرد و دانش آموزان روژان بحریه با کسب رتبه سوم استانی و غزل موصولی، فاطمه شمس الدینی، مرضیه کاووسی، نازنین دوکوهکی در مسابقات کارآفرینی با محوریت کرونا شایسته تقدیر در استان شدند.

    مدیر پژوهش سرای جابربن حیان ناحیه ۱ شیراز همچنین افزود: کسب ایده برنز جشنواره توسط همکار فرهنگی سارا کریمی، کسب مدال برنز در المپیاد نانو توسط دانش آموز محدثه تفکر از دیگر افتخارات همکاران فعال ناحیه بوده است. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *