×
آخرین اخبار

تشریح آخرین وضعیت بیرانوند از زبان سرپرست دبیرکلی فدراسیون+ فیلم

  • کد نوشته: 107093
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۲
  • 296 بازدید
  • دوحه- خبر روز- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند، هنوز وضعیت او برای حضور در دیدارهای بعدی مشخص نیست.

    تشریح آخرین وضعیت بیرانوند از زبان سرپرست دبیرکلی فدراسیون+ فیلم

    داود پرهیزکاری سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز و در واکنش به این سئوال که آخرین وضعیت دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان چگونه است، تاکید کرد: متاسفانه مصدومیت بیرانوند شدید است اما کادر پزشکی تیم ملی در حال مداوای او هستند.

    وی ادامه داد: این که بیرانوند در بازی‌های بعدی بتواند برای ایران بازی کند، در حال حاضر معلوم نیست و باید منتظر ماند تا تیم پزشکی جواب و نظر خود را اعلام کند.

    سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که بازی‌های آتی تیم ملی را چطور ارزیابی می کند، گفت: اول باید برابر ولز نتیجه بگیریم تا امیدهایمان برای صعود زنده شود و در گام بعدی مقابل آمریکا نیز نتیجه خوبی بگیریم تا مردم و جامعه شاد شوند. همه ما به دنبال این مساله هستیم و امیدواریم با تلاش گروهی همه تیم به این مهم دست یابیم.

    پرهیزکاری یادآور شد: در بازی با انگلیس بیشتر سکوها در اختیار هواداران ایرانی بود که از این بابت از همه آنها و رسانه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز این حمایت از تیم ملی ادامه داشته باشد. ما به دنبال افتخار آفرینی برای ایران و ایرانی هستیم و تمام تلاشمان این است که بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم تا از گروهی که در آن قرار داریم، صعود کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.