×
آخرین اخبار

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

  • کد نوشته: 39203
  • ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
  • 328 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمهیدات ویژه‌ای برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده در نظر گرفته شده است. سرهنگ رضا زارع، رئیس پلیس راهور استان یزد در توضیح این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی، […]

    تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمهیدات ویژه‌ای برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده در نظر گرفته شده است.

    سرهنگ رضا زارع، رئیس پلیس راهور استان یزد در توضیح این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار موتورسیکلت به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی، دستور قضایی و یا تصادف در پارکینگ‌های استان هستند که صاحبان آن‌ها رغبت چندانی برای ترخیص ندارند. 
    وی افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی، تمهیدات ویژه‌ایش با هماهنگی دستگاه قضایی در استان اندیشیده شده تا شاهد ترخیص این موتورسیکلت‌ها باشیم.
    رئیس پلیس راهور استان گفت: تخفیف ۳۰ درصدی هزینه پارکینگ، ترخیص با اسناد قولنامه‌ای و حتی بدون بیمه نامه معتبر از جمله تسهیلات این طرح است.
    زارع ادامه داد: افرادی که موتورسیکلت آن‌ها توقیف شده است، می‌توانند از سامانه استرداد برای ترخیص موتور‌های خود اقدام کنند.
    وی تأکید کرد: تسهیلات فراهم شده بعد از هفته ناجا نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *