×
آخرین اخبار

استاندار سیستان و بلوچستان:
تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار ۵۰ درصد افزایش داشته است

  • کد نوشته: 18172
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۱
  • 632 بازدید
  • زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بندر چابهار در سال جدید بیش از ۵۰ درصد افزایش تخلیه و بارگیری داشته است، گفت: در نیمه دوم سال تخلیه و بارگیری در این بندر چند برابر می شود.
    تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار ۵۰ درصد افزایش داشته است

    به گزارش دیدگاه نیوز، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان عصر امروز در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر چابهار در سال جدید تا امروز بیش از ۵۰ درصد افزایش تخلیه و بارگیری را نسبت به گذشته پیدا کرده است و با توجه به نگاهی که در کشور وجود دارد، در نیمه دوم سال تخلیه و بارگیری در بندر چند برابر می شود.

    وی افزود: علاوه بر تمام انبارهای موجود در بندر، ۳۰ هزار مترمربع انبار جدید و ۱۰۰ هزار تن سیلوی غلات در دست ساخت است که این نشان دهنده وجود اراده برای تأمین زیرساخت های لازم در بندر چابهار می باشد.

    استاندار سیستان و بلوچستان درخصوص زیرساخت های جاده ای حمل و نقل کالا گفت: در حوزه جاده و ریل ۳۰۰ میلیون یورو با پیشنهاد دولت و موافقت مقام معظم رهبری تأمین اعتبار شده است که تا پایان سال ۱۳۹۹ راه آهن چابهار به زاهدان متصل شود.

    موهبتی در خصوص احداث بزرگراه عنوان کرد: مطالعات مسیرها شروع شده و مسیر زاهدان – خاش دو قطعه به مسافت ۴۸ کیلومتر به پیمانکار سپرده شده و آماده شروع عملیات است و البته کافی نیست و امیدواریم در حوزه بزرگراه نیز طرح های مناسبی ارائه شود.

    وی تصریح کرد: با معطوف شدن توجه مسئولین کشور در همه سطوح به چابهار و شرق کشور، آینده روشنی را امیدواریم برای این منطقه رقم بزند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *