×
آخرین اخبار

تجلیل وزیر ارشاد از امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 65496
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۰
  • 374 بازدید
  • تجلیل وزیر ارشاد از امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در جریان برگزاری مراسم بازگشایی تئاترشهر تبریز، مراتب قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، با اهدای لوح های امضا شده توسط عباس صالحی ابراز شد.
    تجلیل وزیر ارشاد از امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح های سپاسی از زحمات، تلاش‌ ها و حمایت‌های حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی در زمینه بازسازی و مقاوم سازی تئاترشهر تبریز قدردانی کرده است.

    جمعی از هنرمندان تبریز نیز با اهدای لوح سپاسی، از حمایت های محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی از فعالان عرصه های هنری و معاضدت در توسعۀ سخت افزاری و نرم افزاری رشته های مختلف هنری در تبریز قدردانی کردند.

    در این مراسم همچنین لوح های سپاس امضاء شده توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به داود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و وحید جلالی و شاهین فتحی دو معاون او به واسطۀ پشتیبانی مادّی از نوسازی و مقاوم سازی تئاترشهر تبریز اهدا شد.

    لوح های مشابهی نیز به صمد هاشمی به نمایندگی از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، خانم صیامی، بهنام پورمحمد، نسرین چاپار و رضا فلاحیان اهدا شد.

    تجلیل از خدمات مرحوم دکتر محمد محمدپور، مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دیگر بخش های برگزار شده در آیین بازگشایی تئاترشهر تبریز بود. لوح قدردانی از مرحوم محمدپور را همسرش خانم اکبری دریافت کرد.

    در انتهای این مراسم، تابلوی یادمان بازگشایی مجموعه فرهنگی هنری تربیت تبریز رونمایی شد و مسئولان و هنرمندان ملی و محلیِ حاضر در مراسم این تابلو را امضاء کردند. قرار است این تابلو در محلی مناسب در مجموعه فرهنگی هنری تربیت تبریز نصب شود. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *