×
آخرین اخبار

تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سید محمد موسوی

  • کد نوشته: 70988
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 392 بازدید
  • تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سید محمد موسوی به پاس تلاش ها و خدمات در عرصه توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر صورت گرفت .
    تجلیل معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سید محمد موسوی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، طی پیامی از سوی لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تلاش های سید محمد موسوی کارشناس توسعه اقتصاد خلاق استان ایلام تقدیر شد.
    در متن این پیام آمده است:
    تلاش در عرصه فرهنگ و هنر همانا رویکردی سنجیده و آگاهانه و حرکت در مسیر رویدادها و فرآیندهای سازمان یافته دولت به نمایندگی مردم این سرزمین برای ایجاد دگرگونی های مطلوب و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اقدام فرهنگی به مثابه تلاش برای رسیدن به توسعه همه جانبه ، پیشران توسعه کشور همراه با پیگیری پیوسته و پایاپای برای جستجوی راه هایی تازه در تحقق آرمان های انسانی است.

    اکنون با پایان دوران خدمتگذاری دولت دوازدهم، قدردان حضور موثر و تلاش شایسته جنابعالی طی اجرای برنامه های توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر کشور و مدیریت بحران کرونا در محیط کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای هستم.
    از خداوند مهرآفرین توفیق روزافزون تان برای اعتلای ارزش های فرهنگی و توسعه میهن اسلامی مان را خواهانم. امید که آثار نیک تلاش ها و خدمات ارزنده تان در چشم انداز کشور رخ نماید و مانایی گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *